"الماس و شهر تارا" تا 26 اردیبهشت تمدید شد

اجرای نمایش موزیکال "الماس و شهر تارا" به کارگردانی "میثم یوسفی" تا 26 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ "میثم یوسفی" کارگردان این نمایش در پایان اجرای هنرمندان این نمایش که با حضور جمع بسیاری از هنرمندان و دست اندرکاران تئاتر ، سینما و تلویزیون و موسیقی برگزار شد اعلام کرد که این نمایش تا 26 اردیبهشت ماه جاری در تماشاخانه سنگلج به اجرای خود ادامه می دهد.
 
در این اجرا هنرمندان شناخته شده ای همچون جواد انصافی ، مجید قناد ، مرجانه گلچین، عزت اله رمضانی فر ، دکتر علاالدین غروی ، آقایان کبیری ، زیجودی ، دکتر سعیدی ،مهندس عبدالرحیم غروی، شاهد احمدلو ، میکائیل شهرستانی ، علی شمس ، پوپک عظیم پور، بهمن رجبی استاد بنام تنبک، وحدتی سرپرست گروه موسیقی گیلان، امیر کورش اعرابی ، مجید رحمتی ، مجید افشار ، جواد مزدآبادی، اردشیر کاظمی ، محمد علی بخشنده، زهرا مریدی ، زهرا یعقوبی ، مریم عاشوری ، عبداله آتشانی ، منوچهر اکبرلو ، عباس حبیبیان، گیتی قاسمی ، عصمت رضا پور ، ملیحه کیادربندسری، سوادکوهی، میترا شجاعی و بسیاری دیگر از هنرمندان حوزه های تئاتر ، موسیقی ، تلویزیون و سینما حضور داشتند.
 
نمایش "الماس و شهر تارا" که با شیوه های نمایش ایرانی و همراه با موسیقی زنده روی صحنه است به ماجرایی عاشقانه می پردازد که در آن الماس ؛ شخصیت شناخته شده تئاتر کمدی ایرانی ، سیر و سلوکی عارفانه را به دنبال معشوقی که در خواب دیده آغاز می کند.
 
در این نمایش بازیگرانی همچون میترا شجاعی ، میثم یوسفی ، مهدی زمین پرداز، محمد رضا مالکی ، قاسم طاهر احمدی، نسیم تاجی ، نادر حسن دوست و محمود راسخ فر به ایفای نقش های متفاوت می پردازند.
 
موسیقی "الماس و شهر تارا" را یاسر بیات ساخته و همراه با گروه نوازندگان به صورت زنده به اجرای آن می پردازد. سینا ییلاق بیگی طراحی صحنه و الهام شعبانی طراحی لباس این نمایش را بر عهده دارند. طراحی حرکت این نمایش را نیز محسن گودرزی انجام داده است.
 
نمایش الماس و شهر تارا در ساعت 18.30 تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن های 0938729943 و 09190301522 و یا با مراجعه به سایت www.tiwall.com  نسبت به رزرو و پیشخرید بلیط اقدام کنند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار