شبکه پنج تلویزیون فرانسه:

رونق صنعت گردشگری در ایران

شبکه پنج تلویزیون فرانسه (TV5monde) به نقل شبکه آر تی بی اف بلژیک گزارش داد صنعت گردشگری در ایران از سرگرفته شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  TV5monde گزارش داد: پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ، ایران به یکی از مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است. در شهر اصفهان جشنواره ای سه روزه برای ترویج فرهنگ و سنتهای این شهر برگزار شده بود. امسال شمار زیادی از ایرانیان در این جشنواره شرکت کردند اما تفاوت جشنواره امسال با سالهای قبل این بود که می شد چهره شمار زیادی از گردشگران خارجی را مشاهده کرد. گردشگران خارجی دوباره پا به ایران گذاشته اند. در این گردشگران می توان شمار زیادی از اتباع اروپایی از جمله بلژیکی را مشاهده کرد. 

سه جوان بلژیکی می گویند واقعا از این که این همه بلژیکی و گردشگر خارجی این جا می بینیم تعجب میکنیم. 

از ماه ژانویه برخی از تحریم‌های یکجانبه علیه ایران به تعلیق درآمده است. تورهای مسافرتی و مدیران هتلها به شدت از این فرصت جدید استفاده می کنند.

شهروز وزیر مدیر یکی از هتلهای اصفهان گفت : امسال  شاهد افزایش قابل ملاحظه گردشگران اروپایی هستیم . از ماههای آوریل و مه شاهد حضور فزاینده ای  از آنها هستیم.

یکی از گردشگران فرانسوی گفت : معمولا من با یکی از تورهای فرانسوی محل سفرم را تعیین می کنم و امسال در فهرست مناطق ارائه شده، نام ایران مشاهده می شد. پس از آن تصمیم گرفتیم به ایران بیاییم.

میدان (امام) اصفهان یکی از سه میدان بزرگ جهان و یکی از جاذبه های مهم توریستی ایران است. غربیهایی که از این منطقه بازدید می کردند نیز شگفت زده شده اند. 

یکی از گردشگران بلژیکی گفت : بسیار جالب است زیرا در غرب  تصویری که از ایران داریم این است که این کشور دشمن غرب است اما مردمی که اینجا می بینیم همه مهربان و میهمان نواز هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار