امیر سرتیپ خلبان "هوشنگ یاری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هوانیروز نشان داد که روی پای خود ایستاده است

فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش (هوانیروز) با اشاره به اینکه هوانیروز از لحاظ آموزش خلبانی و مهندسین تعمیر و نگهداری روی پای خودش ایستاده است، گفت: آموزش خلبانی زمان‌بر است و ما در متون آموزشی تغییراتی داده‌ایم تا بتوانیم خودمان را برای جنگ‌های آینده به روز نگهداریم.

امیر سرتیپ خلبان "هوشنگ یاری" فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش (هوانیروز) در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره فارغ التحصیلی ۱۲۸ نفر از خلبانان و مهندسین پرواز این یگان و خودکفایی در آموزش، اظهار داشت: هوانیروز نشان داد که از لحاظ آموزش خلبانی و مهندسین تعمیر و نگهداری روی پای خودش ایستاده است.
 
وی افزود: ۱۲۸ نفر فارغ التحصیل جدید هوانیروز هستند که ۷۹ نفر دانشجویان خلبانی و ۴۹ نفر مهندسین تعمیر و نگهداری هستند.
 
امیر یاری تصریح کرد: آموزش خلبانی زمان‌بر است و ما در متون آموزشی  تغییراتی داده‌ایم تا بتوانیم خودمان را برای جنگ‌های آینده به روز نگهداریم.
 
فرمانده هوانیروز گفت: در طول زمان گذشته هوانیروز در کردستان، جنگ‌ و مردم یاری‌ها حضور مؤثری داشته است.
 
وی افزود: انتظار می‌رود که خلبانان هوانیروز در آینده نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

امیر یاری اظهار داشت: یک مقدار عمر بالگردی ما افزایش پیدا کرده ولی سن پروازی ما از لحاظ بالگردی بسیار کم است، بنابراین ما این توانایی را داریم که انشاءالله بتوانیم با به روز کردن تجهیزات خود و متون آموزشی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

فرمانده هوانیروز خاطر نشان کرد: همه نیروهای مسلح اعم از نیروی هوایی، نیروی دریایی و ناجا و... در مرکز آموزش خلبانی هوانیروز آموزش می‌بینند و در بقیه موارد نیز ما می‌توانیم توانمندی خود را نشان دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار