تولید نازک‌ترین "خازن‌های نیمه‌هادی"

شرکت دانش بنیان گلوبال فاندریز با توسعه پلت‌فورم خودروی ۵۵ نانومتری به دنبال برآورده ساخت روشهای افزایش بهره وری خودرو نظیر افزایش قیمت سوخت و استانداردهای ایمنی خودرو است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، شرکت دانش بنیان گلوبال فاندریز با توسعه پلت‌فورم خودروی ۵۵ نانومتری به دنبال برآورده ساخت روشهای افزایش بهره وری خودرو نظیر افزایش قیمت سوخت و استانداردهای ایمنی خودرو است.
 
شرکت دانش بنیان گلوبال فاندریز پلت‌فورم بهینه‌سازی‌ شدهٔ تولید نیمه‌هادی را با هدف رفع نیازهای فزاینده و اجباری صنعت خودروسازی ارائه کرده است که این پلت‌فورم جدید، بر مبنای فرایند ۵۵LOW POWERنانومتری این شرکت و AEC-Q۱۰۰ گروه D است.
 
گلوبال فاندریز با توسعه پلت‌فورم خودروی ۵۵ نانومتری به دنبال برآورده ساختن روندهای کلیدی صنعت؛ نظیر افزایش قیمت سوخت و استانداردهای ایمنی است و در عین حال نیز به دنبال رفع تقاضای فزایندهی مشتریان در زمینه رفاه درون خودرو است.
 
کار‌شناسان می‌گویند این پلت‌فورم جدید برای برآورده ساختن الزامات کیفیت و اطمینان صنعت خودروسازی، از طریق یک بسته حمایتی خودرو پشتیبانی می‌شود.
 
شرکت گلوبال فاندریز در سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز به کار کرده و به سرعت به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی تبدیل شده است که محصولات خود را به ۱۶۰ مشتری عمده در سرتاسر دنیا عرضه می‌کند.
 
کار‌شناسان این شرکت اظهار امیدواری کردند با این روش بتوانند توسعه تحقیقات خود را در زمینهٔ کاهش سوخت و بهبود عملکرد کنترل خودرو افزایش دهند.


انتهای پیام/
برچسب ها: نانو ، خودرو ، خازن ، نیمه هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار