رئیس رسانه ملی در بازدید از واحد تولید انیمیشن مرکز همدان:

توانمندی جوانان کشور در تولید انیمیشن از افتخارات ملی است/ مهمترین پشتوانه رسانه ملی اعتماد عمومی است

مهندس ضرغامی گفت: رسانه ملی یک رسانه مردمی است و مهمترین پشتوانه آن حمایت و اعتماد عمومی است به هر میزان که مردم در این رسانه بیشتر واقعی‌تر دیده شوند رضایت‌مندی و اعتماد به آن افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی در بازدید از بخش‌های مختلف تولید انیمشین در استان همدان گفت: همه روش‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین در عرصه پویانمایی در بالاترین سطح و بهترین کیفیت در این مرکز به کار گرفته شده است.  
 
مهندس ضرغامی افزود: مرکز همدان درسال گذشته با ارائه 4200 دقیقه انیمیشن برای پخش از شبکه‌های مختلف سیما، به تنهایی از بسیاری کشورهای دیگر سبقت گرفته است.  
 
رئیس رسانه ملی گفت: مهارت و توانمندی جوانان کشور در تولید انیمیشن از افتخارات ملی است سرمایه‌گذاری و آموزش لازم نیز در طول این سال‌ها صورت گرفته که در صورت تأمین اعتبار می‌توان کشور را به طور کامل از تولیدات خارجی بی‌نیاز کرد. این مسئله باید در سال اقتصاد و فرهنگ به طور جدی مورد توجه سیاست‌گذاران قرار گیرد.  
 
مهندس ضرغامی در جلسه شورای معاونین مرکز صدا و سیمای همدان نیز با تقدیر از تولیدات متنوع این مرکز گفت: تولید انواع برنامه‌های نمایشی، تله فیلم، سریال، مستند، برنامه‌های طنز و انیمیشن برای گروه‌های مختلف جامعه نشان از پیشرفت چشمگیر استان‌ها در انواع تولیدات رسانه‌ای دارد.
 
رئیس سازمان صدا و سیما افزود: رسانه ملی یک رسانه مردمی است و مهمترین پشتوانه آن حمایت و اعتماد عمومی است به هر میزان که مردم در این رسانه بیشتر واقعی‌تر دیده شوند رضایت‌مندی و اعتماد به آن افزایش می‌یابد. 

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.