شماره 57؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۳/۰۲

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.





با دانلود این نرم افزار جلو دزدی از WiFi خود را بگیرید + دانلود نرم افزار

بیشتر کسانی که در منزل و یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنند، دوست دارند بدانند که آیا هکرها و افراد ناشناس از اینترنت وایرلس آنها استفاده می‌کنند یا نه؟
اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهترین راه ممکن برای متوجه شدن این کار نظارت مانیتورینگ است. نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard ابزاری رایگان، ساده و بسیار کارآمد برای کسانی است که از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنند، این برنامه با اسکن شبکه شما، تمامی دستگاه‌های متصل را نمایش می‌دهد و در صورت مشاهده دستگاه‌های مشکوک می‌توانید ارتباط آنها را قطع کنید. همچنین می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر چند دقیقه یکبار شبکه را اسکن کرده تا متوجه شوید چه دستگاه‌های به شبکه متصل هستند.




Advanced SystemCare PRO؛

تنها با یک کلیک رایانه خود را بهینه سازی کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می‌دهد باعث افزایش سرعت و کارایی چند برابری سیستم شما می‌شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می‌کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می‌کند.




برای رایانه؛

اگر از ویندوز 7 استفاده می‌کنید اين نرم افزار را نصب كنيد + دانلود

  Windows 7 Manager نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت ویندوز محبوب هفت می‌باشد که همراه خود 30 ابزار کاربردی را به ویندوز شما می‌آورد و هدف همه این ابزارها افزایش سرعت و امنیت، کارایی و بهبود عملکرد ویندوز شما می‌باشد. شاید برای شما هم پیش بیاید که ساعات زیادی رایانه شما روشن باشد و بعد از کلی کار با سیستم و اجرای نرم افزارهای سنگین و بازی‌هایی با گرافیک بالا، سرعت سیستم شما به شدت کاهش پیدا کند، هر چند با یک ریستارت کردن این مشکل درست می‌شود ولی این مشکل باز هم گریبانگیر شما خواهد شد، اما Windows 7 Manager این مشکل را به کلی رفع کرده است.




درایورهای ویندوز رایانه خود را به روز رسانی کنید + دانلود نرم افزار

 حتما می دانید که سخت افزاهای رایانه مانند گرافیک، کارت صدا، مودم و ... دارای درایورهای نصبی برای هماهنگی با ویندوز و سایر اجزای رایانه هستند. داریورهای قدیمی ممکن است، عملکرد و کارایی رایانه را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و منجر به کاهش سرعت رایانه و یا آسیب دیدن سخت افزار آن شوند. این نرم افزار Driver Booster PRO توسط شرکت IObit's طراحی شده است و از بهترین تکنولوژی برای بررسی و شناسایی درایورهای قدیمی استفاده می کند. برای به روز رسانی داریورها کافی است برنامه را اجرا کنید و برروی اسکن کلیک کنید تا برنامه در مدت کوتاهی درایورهایی که نیاز به، به روز رسانی دارند را به شما معرفی کنید و در صورتی که شما خواهان به روز رسانی درایورهای مورد نظر باشید، می توانید به آسانی نسخه های به روز رسانی شده را دریافت کنید.
 



تروجان‌ها را قتل عام کنيد؛

رایانه خود را در مقابل تروجان‌ها ضدگلوله کنید + دانلود نرم افزار

تروجان‌ها بر خلاف ویروس‌های رایانه‌ای و کرم‌ها توانایی تکثیر خود را ندارند و شباهت زیادی به نرم افزارهای کاربردی دارند و مانند آنها رفتار می‌کنند، اما با این تفاوت که تروجان‌ها در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث می‌شود هکر سازنده تروجان، به کامپیوتر شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد و سیستم مورد نظر را کنترل کند. در این بین نرم افزارها و بسته‌های امنیتی وجود دارد که می‌تواند تروجان‌ها را از سیستم شما پاک کند یا مانع از ورود آنها به سیستم شما شود.




Advanced Encryption Package Pro؛

نرم افزاری برای رمزگذاری فایل ها و متون موجود در رایانه + دانلود

مهم ترین اطلاعات هر رایانه فایل های موجود در آن است، برای افزایش امنیت فایل ها در برابر دسترسی سایر افراد می توانید به صورت جداگانه بر روی هر یک از آن ها رمز عبور قرار دهید. این برنامه Advanced Encryption Package Pro از الگوریتم های قدرتمندی برای رمزنگاری فایل های مورد نظر استفاده می کند، در ضمن نرم افزار قادر است به گونه ای رمزگذاری کند که بتوان فایل های رمزگذاری شده را با برنامه های دیگر نیز اجرا کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از هارد دیسک های جانبی و فلش ها، کاهش حجم فایل ها با فشرده سازی، استفاده از قدرتمندترین الگوریتم های رمزگذاری و ... اشاره کرد.
 



نرم افزار Windows Repair رایانه شما را ترمیم مي کنید + دانلود

گاهی اوقات به دلایل مختلفی اعم از ویروسی شدن، اشتباه کاربر، بد افزارها و ... ویندوز رایانه شما دچار مشکل می شود و از لحاظ عملکرد و سرعت بسیار ضعیف عمل می کند. این نرم افزارWindows Repair به شما کمک می کند وضعیت ویندوز رایانه خود را به حالت اولیه باز گردانید. برنامه با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود قادر است، خطاهای ریجستری، مجوزهای دسترسی به فایل ها و ... را بررسی کند و در صورت وجود مشکل آن ها را به صورت اتوماتیک بر طرف می کند.
 



ویژه اندرویدی ها؛

نرم افزار قدرتمند "CCleaner" این بار برای تلفن همراه + دانلود

حتما با نرم افزار معروف CCleaner آشنا هستید، برنامه ای که جزو بهترین نرم افزارهای موجود برای بهینه سازی عملکرد و سرعت رایانه است و نسخه های متعددی از این برنامه در دریچه نیز معرفی شده است. حال در این گزارش قصد معرفی نسخه اندروید برنامه معرفی شده را داریم، با نصب و استفاده از نرم افزار CCleaner می توانید سرعت گوشی یا تبلت اندرویدی خود را مانند سرعت ویندوز رایانه تان چند برابر کنید. برنامه می تواند با بررسی وضعیت حافظه رم و فایل های موجود در آن، فایل های مخرب و اضافه را شناسایی می کند و آسانی تمامی آن ها را از بین می برد، این کار سبب افزایش سرعت و فضای ذخیره سازی اطلاعات می شود.
 



ویژه اندرویدی ها؛

این نرم افزار میزان فاصله با اجسام را اندازه گیری می کند + دانلود

بدون این که نیاز داشته باشید از جای خود تکان بخورید و از متر و خط کش استفاده کنید، می توانید به آسانی و با استفاده از نرم افزار "متراژ با دوربین 3" گوشی خود را به یک ابزار اندازه گیری دقیق تبدیل کنید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید کارهایی چون: محاسبه فاصله، محاسبه طول، محاسبه ارتفاع را به صورت دقیق انجام دهید.
 
 



ویژه اندرویدی ها؛

130 هزار پیامک را به همراه خود داشته باشید + دانلود نرم افزار

شاید برایتان باور کردنی نباشد، که بیش از 130 هزار پیامک با موضوعات مختلف را به صورت همزمان در تلفن همراهتان داشته باشید. نرم افزار "بالاترین" را باید جامع ترین بانک سرگرمی و پیامک دانست. در ضمن در نرم افزار بیش از 400 دسته و زیر دسته وجود دارد، که در 4 چهار بخش اصلی با عنوان های: طنز و سرگرمی، عاشقانه و احساسی، ادبی و مناسبی تقسیم می شوند. همچنین برنامه دارای یاد آور مناسبت های مذهبی و رسمی است و می تواند بهترین پیامک های مرتبط با مناسبت ها را به شما پیشنهاد کند.
 



نسخه 30 BETA؛

با موزیلا فایرفاکس سریعتر از همیشه با گوشی وبگردی کنید + دانلود

با مرورگر فایرفاکس برای گوشی همراه، شما می‌توانید تاریخچه‌ها، بوک مارک‌ها و کلمه‌های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. شما این امکان را هم دارید تا افزونه‌های فایرفاکس را نیز بر روی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.




ویژه اندرویدی ها؛

اجرای برنامه ها حتی در زمان خاموش بودن صفحه نمایش + دانلود نرم افزار

 اصولا برای اجرای یک نرم افزار باید قفل گوشی را باز کرد و پس از مراجعه به منوی تلفن همراه آن برنامه را اجرا کرد و یا در کوتاه ترین روش می توان پس از باز گشایی قفل گوشی از ویجت برنامه ها برای اجرا استفاده کرد. اما این نرم افزار Knockr محیطی را فراهم می کند که حتی زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است هم بتوانید برنامه و کارهای مورد نظرتان را اجرا کنید. روش کار نرم افزار به این صورت است که شما در محیط کاربری نرم افزار گزینه های مورد نظر خود را برای هر نرم افزار تعیین می کنید و پس از آن می توانید در زمان خاموشی صفحه نمایش هم برنامه های مورد نظر را اجرا کنید برای مثال نرم افزار گوگل کروم را به گونه ای تنظیم می کنید که وقتی دو بار پشت سر هم به صفحه نمایش ضربه می زنید، اجرا شود و سایر نرم افزار را هم می توان به این روش مدیریت کرد.
 



دوستداران سینما ؛

با اپلیکیشن سیمرغ از فیلم های در حال اکران همراه با تریلرشان اطلاع پیدا کنید + دانلود

 بسیار پیش آمده است که وصف فیلمی را شنیده‌ایم و مشتاق دیدنش شده‌ایم، اما وقتی فیلم در زمان مناسب سینمایی نزدیک به ما به نمایش درآمده، فرصت را از کف داده‌ایم، با سیمرغ دیگر این مشکل را نخواهیم داشت.
 



 

با "اپر" از جدیدترین و بهترین برنامه های فارسی و ایرانی " اپ استور" آگاه شوید + دانلود

 در اینترنت سایت‌ها محدودی، به صورت مجزا و دسته‌بندی اپلیکیشن‌های فارسی iOS را معرفی می‌کنند، اما واقعا نبود یک اپلیکیشن جامع برای آگاه کردن کاربران از این اپلیکیشن‌ها تبدیل به مشکلی مزمن شده است. 
 



 
در گوشی خود فارسی بنویسید؛

کیبورد فارسی برای اندروید + دانلود

مهم ترین اصل در افزایش سرعت تایپ نحوه قرارگیری اجزای کیبورد است، این نرم افزار GO Keyboard با ارائه محیط زیبا و کاربردی سبک افزایش سرعت تایپ کردن در گوشی می شود، اما دلیل اصلی معرفی نرم افزار افزایش سرعت تایپ نیست بلکه دریچه این برنامه را به کسانی پیشنهاد می کند که تلفن همراهشان از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. با نصب نرم افزار معرفی شده می توانید از 40 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی بهره ببرید. جالب است بدانید که این برنامه بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و می توان آن را بهترین صفحه کلید اندرویدی دانست.
 



 

نرم افزاری برای جلوگیری از بر هم خوردن ریتم شبانه روزی بدن در سفر های هوایی + دانلود

یکی از اصلی‌ترین مشکلات کسانی که به صورت دائم به کشورهای دوردست سفر می‌کنند، وفق دادن بدنشان به شرایط زمانی تازه است. در زمان‌هایی که پروازهای هوایی با سرعت بالا معمول نبود، چنین مشکلی وجود نداشت، اما حالا به یاری هواپیماهای تندرو مسافران خیلی سریع وارد نواحی زمانی متفاوت می‌شوند. به این مشکل اصطلاحا Jet lag گفته می‌شود. علایم این مشکل ، ناشی از بر هم خوردن ریتم شبانه‌روزی بدن هستند و می‌توانند شامل اختلال خواب، کم شدن توجه و تمرکز، سردرد و تحریک‌پذیری باشند.


 


ویژه اندرویدی ها؛

با استفاده از نرم افزار "شب امتحانی ها" بهترین نمرات را کسب کنید + دانلود

 هر چه به خرداد نزدیک می شویم، دلهره های پایان سال تحصیلی که دانش آموزان و دانشجویان را گرفتار می کند نیز بیشتر می شود، در هر سن و سال و وضعیت تحصیلی که باشیم بازم امتحان، امتحان است و ترس و اضطراب های خاص خودش را دارد. آیا درس‌هایتان را تلنبار کرده و برای شب امتحان نگه داشته‌اید؟، آیا نگران نمرات درسی‌تان هستید؟ نگران نباشید، با استفاده از برنامه "شب امتحانی ها" مهارت‌های مدیریت زمان و نکته‌های طلایی چگونه مطالعه کردن در شب امتحان را فرا خواهید گرفت، با توجه به نزدیک شدن به فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، برنامه معرفی شده می تواند یک گزینه مناسب برای افزایش نمرات باشد. مطالب موجود در این نرم افزار از منابع معتبر مانند سایت بیتوته و تبیان جمع آوری شده اند. 
 
 



نرم افزاری که نوسانات برق را تشخیص می دهد؛

سلامتی گوشی خود را در هنگام شارژ شدن تضمین کنید + دانلود نرم افزار

همیشه یکی از دلایل اصلی آسیب دیدن گوشی نوسانات برق در هنگام شارژ کردن گوشی است. با استفاده از این نرم افزار PowerAid می توانید گوشی خود را در برابر نوسانات برق بیمه کنید، کافیست گوشی را به شارژر متصل کنید و نرم افزار را فعال کنید تا زمانی که جریان برق شهری دچار نوسانات شود، برنامه با زنگ هشدار این وضعیت را به شما اطلاع رسانی کند، این کار سبب می شود شما در زمان های مناسب گوشی هوشمند خود را شارژ کنید و از آسیب دیدن آن به وسیله ی نوسانات برق جلوگیری کنید.
 
 



برای اندرویدی‌ها؛

با آواست امنیت را تمام و کمال برای گوشی خود فراهم کنید + دانلود

کافی است که آنتی ویروس Avast را نصب کنید تا برنامه با اسکن تمامی قسمت‌های گوشی شما از حافظه گوشی و SD card، تمامی فایل‌های مشکوک شما را بررسی و در صورت نیاز حذف کند همچنین برنامه می‌تواند Worm ها یا حتی Spyware ها را نیز شناسایی کند. اسکن SMS ها، گالری، لیست مخاطبان و اطلاعات داخلی سیم کارت از ویژگی‌های کلیدی این آنتی ویروس قدرتمند محسوب می‌شود. آواست در سال 2012 رتبه بهترین و سبک‌ترین آنتی ویروس دنیا را از دید سایت AV به خود اختصاص داده است. امنیت گوشیتان را با Avast Antivirus تضمین کنید.





گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 
 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۰ دی ۱۳۹۴
عاااااااااااااااااااااااالی
Iran (Islamic Republic of)
ُSadegh
۱۳:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ممنون عالی بود مر30
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۱۵:۴۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
مرسی از زحماتتون.واقعا سایت عالی دارین
آخرین اخبار