بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس 5 +قیمت در ایران

سامسونگ تا کنون بیش از 200 میلیون Galaxy S در سراسر دنیا به فروش رسانده است و قصد دارد تا با S5 این رقم را نجومی تر کند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در اینکه سال 2013 یک سالی پر از هیجان در رابطه با حضور تبلتها، فبلت‌ها و اسمارتفونها بود شکی نیست، اما اینطور که به نظر می رسد امسال هم ،سالی پر از ایده ها و محصولات جدید خواهد بود که مکمل تمام پرچمدارانی است که سال قبل خود نمایی می کنند.

امسال هم کمپانی های بنام تولید کننده تلفن همراه ،یکی پس از دیگری شگفتی جدیدی را در راه دارند. سامسونگ تا کنون بیش از 200 میلیون Galaxy S در سراسر دنیا به فروش رسانده است و قصد دارد تا با S5 این رقم را نجومی تر کند. سامسونگ در این گوشی سعی کرده است از پردازنده سریعتر، صفحه نمایش بزرگتر، سنسورهای جدید و یک دوربین قوی تر بهره ببرد تا بتواند با پرچمداران سایر برند ها رقابت پایاپایی داشته باشد.

طراحی

اگر به دنبال یک بدنه فلزی و طراحی متفاوتی در S5 می‌گردید، کاملا در اشتباهید چراکه این گوشی مانند دیگر Galaxy ها بدنه ای پلاستیکی دارد. یک اندروید پلاستیکی دیگر از سامسونگ!

به غیر از قاب پشتی که طراحی شبیه پوشش توپ گلف دارد Galaxy S5 تغییر ظاهری دیگری نسبت به S4 ندارد. جنس قاب پشتی با پلاستیک نرم پوشیده شده است و حس خوبی به کاربر می‌دهد. با اینکه بدنه گوشی کاملا پلاستیکی است اما ویژگی های خوبی نظیر ضد آب بودن و امکانات سخت افزاری بالا دارد. به دلیل اینکه گوشی ضد آب است پس از باز و بسته کردن قاب باتری و یا در پوش پورت به شما تذکر داده می‌شود که از بسته شدن پوشش ها اطمینان حاصل کنید.

مثل Note 3 از پورت USB3 برای شارژ و انتقال داده استفاده شده است. این پورت با پوششی در مقابل آب محافظت شده است. در پشت گوشی نیز علاوه بر دوربین سنسور تشخیص ضربان قلب در کنار فلاش دیده می‌شود.

Samsung Galaxy S5

رابط کاربری

سامسونگ سعی کرده است ظاهر کاربری خود را نسبت به گذشته دستخوش تغییراتی کند. این رابط کمی آسان تر شده است و دسترسی به تنظیمات بی درد سر تر است. البته اگر قبلا با گوشی های اندرویدی سامسونگ کار کرده باشید این رابط کمی گیج کننده به نظر می رسد اما بعد از مدتی به آن عادت خواهید کرد. تمام ویژگی‌هایی که در S4 دیده بودیم نظیر Smart Stay، Air gesture ، Multi Window در S5 موجود است و به غیر از این‌ها ویژگی‌های جدیدی مثل Toolbox ، Baby crying detector ، Kids mode ، private mode نیز اضافه شده است. یک حالت simple mode نیز وجود دارد که رابط کاربری را ساده تر و آیکون ها را بزرگتر نمایش می‌دهد .

S5 مجهز به یک پردازنده 2.5 گیگاهرتزی چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 801 است. البته این گوشی مانند Note 3 در دو نسخه 4 و 8 هسته‌ای معرفی شده است. نسخه 8 هسته ای مجهز به پردازنده Exynos 5 با 4 هسته 1.9 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی است. بر خلاف Galaxy Note 3 حافظه RAM 3 گیگابایت نیست و ظرفیت آن 2 گیگابایت است، از این 2 گیگابایت همیشه 1.1 گیگابایت آن توسط برنامه‌های سیستمی اشغال است. این گوشی در ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایت عرضه شده است از 16 گیگابایت حافظه داخلی حدود 11.3 گیگابایت قابل استفاده توسط کاربر است و مابقی توسط سیستم عامل و برنامه‌ها اشغال شده اما نگران نباشید شما می‌توانید تا 128 گیگابایت کارت حافظه Micro SD به گوشی اضافه کنید. در تست بنچ مارک های مختلف این گوشی توانست امتیازات خوبی کسب کند البته HTC M8 امتیاز بهتری نسبت به Galaxy S5 دارد.

صفحه نمایش

یکی از بهترین صفحه نمایش‌هایی که ما تاکنون در گوشی‌های همراه دیده بودیم صفحه نمایش S5 است. سامسونگ بیشترین میزان روشنایی را در این صفحه نمایش به کار گرفته است. این صفحه نمایش توانسته عدد نیتس 698 را به دست بیاورد که مربوط به سطح روشنایی صفحه نمایش در زیر نور مستقیم خورشید است و این عدد باعث می‌شود که گلکسی اس 5 روشنترین صفحه نمایش OLED در بین تمام گوشی‌های هوشمند داشته باشد. علاوه بر این روشنایی بالا، صفحه نمایش با یک پوشش ضد بازتاب پوشیده شده که با ترکیب این دو، گلکسی اس 5 بهترین خوانایی را در زیر نور خورشید دارد. سامسونگ اعلام کرده که این صفحه نمایش 27 درصد بیشتر از صفحه نمایش‌های هم اندازه که از جنس LCD هستند قدرت دارد. این صفحه نمایش تراکم پیکسلی حدود 432 پیکسل بر اینچ دارد. ترکیب رنگ ها نیز در این صفحه نمایش بسیار زیباست . زوایای دید این صفحه نمایش نیز بسیار عالیست .در تنظیمات صفحه نمایش هم می توانید حالت های مختلف برای تنظیم رنگ صفحه نمایش داشته باشید.

دوربین

این بار سامسونگ از سنسور 16 مگاپیکسلی برای پرچمدار خود استفاده کرده است. این دوربین کیفیت بسیار بالایی دارد علاوه بر این فوکوس اتوماتیک آن بسیار سریع است. برای فوکوس روی سوژه تنها 0.3 ثانیه زمان نیاز دارید. هنگامیکه صفحه قفل است با کشیدن انگشت خود به سمت چپ می توانید به راحتی به قسمت دوربین بروید و نیاز به باز کردن گوشی ندارید. علاوه بر تنظیماتی چون تشخیص چهره، Burst shote، تنظیم نور و غیره قابلیت های جالب دیگری به دوربین افزوده شده است. یکی از بهترین و جالب ترین امکانات این دوربین قابلیت selective focus است. در این حالت می توانید از سوژه خود عکس بگیرید تعیین کنید فوکوس روی کدام بخش از عکس باشد . این قابلیت در M8 با دو دوربین انجام می گیرد. یکی دیگر از امکانات دوربین قابلیت Audio zoom است که قبلا در G2 از ال جی دیده بودیم. نکته منفی در این دوربین نداشتن OIS یا لرزش گیر لنز به صورت مکانیکی است. به هر حال کیفیت عکس های گرفته شده با دوربین در نور روز و نور زیاد عالیست اما در نور کم دوربین One m8 کیفیت بالاتری ارائه می دهد. S5 می تواند با کیفیت Ultra HD فیلمبرداری کند. صدای ویدئو ها هم به صورت استریو ذخیره می‌شوند. در هنگام فیلمبرداری فوکوس لمسی و بزرگنمایی را هم در اختیار خواهید داشت.

نکاتی در مورد: S5

تماس در حالیکه گوشی شما قفل است:

شما می‏ توانید برای گوشی خود تعیین کنید که در چه مواقعی امکان برقراری تماس با استفاده از هندزفری بلوتوث برقرار باشد. هر زمان که گوشی شما قفل باشد و یا فقط زمان بازبودن گوشی.

Toolbox

مانند گوشی ‏های اپل یک ابزار دایره شکل کوچک روی صفحه قرار گرفته است که دسترسی به برنامه ‏های ضروری را آسان تر می ‏کند. شما می توانید تا 5 برنامه را درون آن قرار دهید و به راحتی در هر جایی از منوهای گوشی از این طریق آنها را باز کنید.

Download booster

یکی از قابلیت‏ های جدید S5 امکان استفاده همزمان از LTE و Wifi برای دانلود است. با استفاده از این قابلیت می توانید با تجمیع سرعت پهنای باند از طریق دیتا و WiFi از سرعت بیشتری بهره مند شوید.

Finger scanner

این قابلیت پیش از S5 تنها در آیفون 5s و اچ تی سی وان دیده شده بود و اکنون سامسونگ این فن آوری را در پرچمدار جدید خود استفاده کرده است. سامسونگ قول داده است که اطلاعات شخصی و اثر انگشت کاربران به صورت local در گوشی ذخیره می شود و امنیت آن بالاست. شما می توانید 3 انگشت خود را برای این برنامه تعریف کنید. برای تعریف انگشت به منوی setting و قسمت finger print manager رفته و انگشت خود را 8 مرتبه به آرامی روی کلید home بکشید تا تمام مربع‏هایی که به شما نمایش داده شده است رنگی شوند. سپس باید یک پسوورد نیز برای آن تعریف کنید. در آخر باید حالت screen lock را گزینه fingerprint انتخاب کنید.

حالت Auto Focus

این حالت در دوربین گوشی به شما اجازه می دهد تا لحظه‏ های مهم را از دست ندهید. فوکوس اتوماتیک در گوشی ‏های پرچمدار سایر برندها در سال 2013 حدود 1 تا 2 ثانیه زمان احتیاج داشت اما در S5 این زمان حدود 0.3 ثانیه است تقریبا مشابه دوربین‏ های دیجیتال.

Baby crying detector

این حالت زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهید از وضعیت کودک خود با خبر شوید برای این منظور باید گوشی شما با ساعت galaxy gear شما جفت شود.

هنگامی که کودک گریه می کند گوشی و ساعت شروع به پیغام دادن از طریق لرزاننده و فلاش دوربین می کنند . برای فعال سازی این امکان باید به قسمت accessibility و بعد hearing و در آخر babycrying detector را فعال کنید.

اضافه شدن dictionary به منوی ویرایش متن

یک دیکشنری به منوی ویرایش متن اضافه شده است که می توانید از آن در هنگام مرور فایل های متنی و صفحات متن استفاده کنید. خوشبختانه زبان فارسی نیز در این دیکشنری وجود دارد اما مانند دیکشنری که در تبلت های ایسوس دیده می شد کامل نیست و حتی قابلیت ترجمه متن را ندارد.

S Health

یکی از امکاناتی که در سامسونگ S5 دیده می شود گزینه S Health است. در این قسمت و با استفاده از سنسوری که در زیر دوربین گوشی قرار گرفته ضربان قلب شما اندازه گیری می‌شود. سامسونگ ادعا دارد این سنسور میزان خطای کمی دارد. علاوه بر این برنامه های سلامتی دیگری نیز در منوی S Health قرار دارد که می تواند مورد توجه ورزشکاران باشد.

Kids mode

منویkidsmode برای اولین بار در تبلت kidsسامسونگ معرفی شد. اینبار سامسونگ ویجت kids mode رادر s5 قرار داده که می توانید آنرا دانلود و نصب کنید. این گزینه دسترسی محیطی کودکانه به فرزندشما می دهد و از ورود او به سایر قسمت ها جلوگیری می کند.

private mode

این گزینه گوشی را کاملا شخصی می کند و می توانید فایل ها، تصاویر و هر قسمتی را که دوست دارید از دسترس دیگران خارج کنید.

قابلیت بزرگنمایی در همه جا

با سه باز ضربه زدن روی هرجایی از صفحه نمایش میتوانید بزرگنمایی داشته باشید . حتی در منوها هم میتوانید اینکار را انجام دهید.

Ultra Power Mode

سامسونگ ادعا دارد با این قابلیت تنها با ده درصد باتری باقیمانده گوشی شما می تواند 24 ساعت گوشی را روشن نگه دارد. با فعال کردن این قابلیت، صفحه نمایش شما به حالت سیاه و سفید در می آید و تمام قابلیت های غیر ضروری گوشی غیر فعال می کند.

قابلیت های دیگر:

یکی دیگر از قابلیت های این گوشی، قابلیت دانلود زنگ از دراپ باکس است. شما در قسمت رینگتون می توانید زنگ دلخواه خود را از دراپ باکستان به گوشی وارد کنید و از آن استفاده کنید.

یک قابلیت جذاب نیز در کیبورد وجود دارد. می توانید کلماتی که بیشتر از آن استفاده می کنید را به عددهای کیبورد اختصاص دهید و با نگه داشتن کلید های عددی، کلمه مورد نظر را بدون درد سر در متن خود بگنجانید.

قابلیت بهینه سازی صدای هدفون ها برای پخش موزیک یکی دیگر از امکانات S5 است.

مانند S4 Active این گوشی نیز مقاوم در برابر آب تا عمق یک متر به مدت 30 دقیقه است. برای این منظور تمامی پورت های دستگاه با پوشش پوشیده شده است و اگر درپوشی را باز کنید به شما هشدار داده می شود.

و در نهایت

Galaxy S5 یک گوشی قدرتمند از سامسونگ است. سامسونگ در هر بار معرفی پرچمداران خود قابلیت های جدیدی را به آنها اضافه میکند اما علاقه ای به تغییر در ساختار و عوض کردن ظاهر گوشی های خود ندارد. ویژگی های جدید این گوشی نظیر برنامه سلامتی، سنسور تشخیص اثر انگشت، ضد آب بودن گوشی، سنسور ضربان قلب، قابلیت ultra power saving و ... و البته رنگ های زیبایی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است می تواند به فروش بالای پنجمین کهکشان سامسونگ کمک کند.

حدود قیمت: از 1,820,000 تا 2,110,000 تومان


گزارش از پريسا كابلي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا گوشی s5بهترین گوشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۸
گوشیِ خوبیه برام ۶ سال کار کرد اول دست مامانم بود بعد به من رسید یبار قایمکی بردم مدرسه اومدم خونه بعد ۲ساعت خراب شد :( کیفیت دوربینش خیلی خوب نی اما امکاناتش عالیه یه پا فتوشاپه واس خودش تو این ۶سالی که دستم بود فقط چار بار باطری انداختیم طفلی خیلی ازش کار کشیدم کاش خراب نمیشد:( امیدوارم تجربیاتم بدردتون خورده باشه البتع کسی اینروزا اس۵ نمیخره اگرم راهی واسه اینکه بتونم مامان بابام رو راضی کنم برام گوشی بخرند بگید لطفا الانم با گوشیِ مامانم اومدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
من ندالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
من یه سال و نیمه اس5 طلاییشو دارم.فوق العادس.همه چیش عالیه .چندبارم از دستم افتاده چیزیش نشده.نت قوی.خوشگل.ضداب.نه خاموش روشن میشه نه هیچ ایراد دیگه.اوناییم که این مشکلات که میگن رو داشتن مطمئن باشید گوشیتون اصلی نیس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
قیمتش چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام دوستان چطور تشخیص بدیم گوشی اصلی من میخوام اس ۵بخرم راهنمای کنید
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۹:۵۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
از سال 2014 دارم تا به همین روز و ساعت(چهارشنبه/15 بهمن/1399)
گوشی خوبی هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
با سلام من الان یک ساله این گوشی دستمه بنظره من قبل از این که این‌گوشیو بگیرم اصلا معنای گوشی داشتنو نمیدونستم خداییش بهترین گوشیه دنیاس اپل اصلا در مقابله s5 گوشی نیست فقط اس پنج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
سلام‌a5بهتره‌یاs5میخوام‌یکیشوبخرم‌کمک‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
اس‌.۵واقعأازهرنظرعالـــــیه‌عالــــــیے‌ازصفحه‌نمایش‌تاضدآب‌ۻدضربه‌ی‌گوشی‌تمامعیاریه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
با سلام من میخوام گوشی بخرم بین A5 و J7 و S5 کدوم کارایی خوبی داره البته قیمتش هم برام مهمه بی زحمت قیمت هاشو هم بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
2سال اس 5 دارم واقعا گوشی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
سلام دوستان من میخوام گوشی بخرم بین گلکسیs5و z3 سونی شک دارم کدوم بخرم دوربینش خیلی برام مهمه لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۴ دی ۱۳۹۴
موبایل خوب و زیبایی هستش من خودم هم استفاده میکنم راضی هستم.فقط یه مشکل پیدا کرده که وقتی زنگ هشدار میگذارم میخوام کلا قطع کنم ولی عکس زنگ از بالای صفحه نمیره چیکار کنم.لطفا راهنمایی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۴
عالیه .. حرف نداره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
بابا این کیفش رو ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
من الان 7ماهه این گوشی رو دارم ولی ناخداگاه جاهندسفریش خراب شده حالا هم هرجا میبرمش میگن تاچ وال سی دیش چسپیه اگه باز میشه مثل سابق بسته نمیشه کلا همشون با شرط تاچ وال سی دی میخوان تعمیرش کنن به نظرم مشکلشون تعمیرنشدنشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
خدايش ديونه شدم بخرم يا نه مدل و رنگشو بخرم کمک کنيد
Belgium
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
ببخشید.برادران کمکم نیز بینa5و note3و j7با هزینه کمتر کدوم بهترین.خودم از a5خودم آورده اما میان هنگ میکنم صحت داره؟در ضمن کیفیت دوربین ملاک منه.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام کدوم مدل اس پنجو بخریم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
اونیکه گفته همه چیش خوبه ولی احساس میکنم کیفیتش پایینه واقعا حرف خنده داری زدی چون کیفیت گلکسی اس5فول اچ دیه (FOL HD) ازمال ایفون6 بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
سلام دوستان اگه میخواید سامسونگ بگیرید فقط اس ‌‌6
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۰:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
سلام دوستان s5 خریدم همه چیش خوبه اما احساس میکنم کیفیت تصویر خوب نیست ی کم کدره و تار وضوح خوبی نداره لطفا راهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
خود به خود خاموش میشه باید باتری دراری تا روشن شه
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۵:۲۲ ۲۱ تير ۱۳۹۴
sarwar خان بنده تازه قیمت گرفتم 1200000 گرون که خریدی اونم اووووووووو تا دلت بخواد ما منتضریم دویست بیاد پایین بعد اقدام کنیم
Afghanistan
sarwar
۱۱:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۴
سلام S5گوشی خوبیه من حدود2ماه میشه خریدم با2سال گارانتی استفاده کردم واقعا عالیه قمت 24000 بگیدگرون خریدم یانه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
hamixrezayabyavi
۲۳:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۴
S5خریدم با گارانتی سام سرویس به قیمت1370000 لطفا بگید گرمن خریدم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۴۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
سلام
قیمت گوشی ۱۳۰۰۰۰۰تومان چهار هسته ایش بهتره هم 4g داره هم داغ نمیکنه اما هشت هسته ای داغ میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۴ تير ۱۳۹۴
با سلام فقط مشکل گوشی من باتری ان است هفت ماه s5 دارم ولی سه باتری خراب کردم تنها عیبش این ولی ازش واقعن رازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۰ تير ۱۳۹۴
گوشی فقط ال جی جی تیری یا حس تو. جی تو واسه بازی زیاد جی تیری هم واسه عکس
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۶:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۴
دوستان عزیز سرگوشی ها دعوانکنید همه گوشی ها ی که که است همشون اشغال اخه کدوم کشوری چیز خوب هاش را میده به کشورد دیگه خخخخخخخخخخ
United States of America
سایه
۱۵:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
سلام ، من میخوام گلکسی s5 بخرم ، اما اچ تی سی m8 , note4، کدومش ؟؟
بچه ها کمک کنید لطفا من بهترینشو میخوام
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
با سلام منم اس 5 دارم بعضی وقت ها هنگ میکنه لطفا راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۲:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
s5بهتره یاhtc one m8
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۲۱:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
من میخوام اس 5 بخرم ولی الجی جی تری هم در نظرمه به نظرتون بخرم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
من خریدم عالیه خدایش آخرشه
United States of America
توحید
۰۸:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
عالیه
United States of America
توحید
۰۸:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگه پووووووول داشتم میخریدمش .ولی از سونی z خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۵:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
سلام من اس 5 دارم ولی نمیدونم چرا یهو خاموش میشه و بعد باید باطریشو در بیاری و دوباره بزاری تا روشن بشه....وقتی خود به خود خاموش میشه هر کلیدی که میزنم دوباره روشن نمیشه...مشکل از چیه
Afghanistan
سلام
۱۶:۲۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام
من تاالان استفاده نکردم دلم میخوادیکی بخرم امابه مشوره شمادوستان ضرورت دارم لطفا رهنمایی یم کنیدتفاوت بین اس4واس5به چی است؟یعنی کدوم شون بهتره ازنگاه کیفیت،مقاومت،قدرت،کاربردوغیره.
اینجادرافغانستان قمت گلکسی 5اس 25000هزارافغانی وقمت گلکسی4اس20000هزارافغانی است لطفا اگرقمت گوشی های ذکرشده رادرایران معلوم کنید بعیدنخواهدبود
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
missi boo
۱۱:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
missi boo
۱۱:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
behfar
۲۲:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
من اس 5 دارم .گوشی خوبیه ولی بعضی وقتا خود ب خود خاموش میشه پیش چندتا از نمایندگی هاش هم بردمش نفهمیدن مشکلش چیه. از این گزینه بدش بگذریم واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
گوشی سامسونگ گلکسی اس5 خوبه من هم می خام یکی بخرم.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۰:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
آقا من قاطی کردم
این گوشی قیمتش چنده؟
توو سلیت های مختلف قیمتای متفاوتی زده
خواهشا جواب دید
ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۱:۳۹ ۰۱ تير ۱۳۹۴
از 1260000تا 1400000
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
خیلی تـوپ ِ، اگـه پول بود .. میگرفتمش):
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۱۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
سلام ...یکی میگه عالیه یکی میگه هنگ میکنه نمیدونم دگ واقعا بخرم یا ن مودم همینجوری
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
با سلام من الان به مدت هفت ماه هست که این گوشی رو خریدم ویه اشکال برام پیش آمده البته از همون اول گوشی خیلی داغ میشه لطفا من رو راهنمایی کنید ?
Kazakhstan
الهام
۲۱:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
من این گوشی رو دارم ولی نمیدونم چرا اینقدر هنگ میکنه مخصوصا وقتی قفل میکنم
Iran (Islamic Republic of)
غزال
۱۷:۰۰ ۰۶ دی ۱۳۹۳
سلام من ميخوام گوشي بخرم بنظرتونs5بخرم بهتره ياnote4??توروخداکمکم کنيد
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۰:۳۷ ۰۲ دی ۱۳۹۳
من میخوام اس 5 رو بفروشم
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۹:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
خیلی گوشی خوبیه دو سال که گوشی دارم خیلی راضی هستم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۲۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
گوشی فقط66 جواد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۱۷:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
خیلی جالبه
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۸:۱۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
چند؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
منم میخوام بخرم s5ولی
هر کی یک چیزی می که منم موندم اس 5 بخرم یا زد تری
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
سلام من گلکسی 4 دارم وخیلی ازش راضی هستم ولی اگه پول داشتم گلکسی 5 شو میخریدم
United States of America
مهسا
۰۰:۳۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
سلام
من اس 5 دارم امروز ناخواسته یکی از صفحه های گوشیمو پاک کردم ( سه صفحه بعد از home ) دوتا برنامه روش بود که اسمش رو درست یادم نمی یاد اما تو مایه های گلکسی بود لطفا یکی راهنمایم کنه که این برنامه ها چی بوده و چه جوری می تونم برش گردونم؟
لطفا هر چه زود تر راهنمایم کنید چون خیلی عجله دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
سلام من چه گوشی بخرم اصلا گوشی بخرم؟؟؟
United States of America
مهسا
۱۷:۲۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
سلام
من اس 5 دارم امروز ناخواسته یکی از صفحه های گوشیمو پاک کردم ( سه صفحه بعد از home ) دوتا برنامه روش بود که اسمش رو درست یادم نمی یاد اما تو مایه های گلکسی بود لطفا یکی راهنمایم کنه که این برنامه ها چی بوده و چه جوری می تونم برش گردونم؟
لطفا هر چه زود تر راهنمایم کنید چون خیلی عجله دارم.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۳:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۳
سلام من میخوام گوشی بگیرم موندم اس 5 بگیرم یا اس4 اگه کسی اطلاعاتی داره لطفا راهنماییم کنه تشکر
Iran (Islamic Republic of)
دیاکو
۱۶:۰۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
خیلی گوشی عالیه از ویژگی های اون نسبت به آیفون 5اس میتویم به ضد آب بودنش اشاره کنیم.درضمن گلکسی ها کلا (بر عکس آیفون)رم خور هستند.همه (بر عکس آیفون)بلوتوث دارن و گلکسی اس 5 مادون قرمز هم داره و بازی هایی با سیستم عامل اندروید خیلی ارزون تر و ساده تر از بازی های آیفون خریداری و نصب می شن.و به نظر خودم کار کردن با گلکسی راحت تره.
United States of America
سید مهدی
۱۳:۵۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
اس 100 چنده؟؟
United States of America
MELIKA
۱۶:۱۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
همین امروز به دستم رسیدعالیه کسایی هم که مشکل پیش اومده واسه گوشیشون شاید اصل بهشون ندادن
Iran (Islamic Republic of)
obo sasuke
۲۱:۴۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
سلام من این سه روزی میشه که گلگسی اس 5 خریدم عالیه مخصوصا رنگ ابی خیلی خوبه اس5 بهترین و جزاب ترین گوشی توی دنیاست راست میگن که اس 5 پنجمین ستاره ی کهکشانه هر کسی که میگه اس 5 خوب نیست یا اصلا ندارش یا نمیدونه که گوشی چیه ویا چینیش رو خریده بابا اگه نمیدونی گوشی چیه حرف نزن بهترته باش. با تشکر از دوستانی که سامسونگ گلگسی اس5 رو دوست دارن.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
والا عالیه ولی چ فل یده هرچی التماس بابام میکنم برام نیخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۵ دی ۱۳۹۳
خوب نمايندگي جواب درستي بهتون نداده قرار نيست كه بگيم گوشيه بدي هست من خودم الان سه ماه هست استفاده ميكنم نه ايرادي ديدم تا حالا نه مشكلي خيلي خيلي خيلي خيلي هم عالي هستش
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۳:۳۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
سلام
حدود 20 روز هست که گلکسی اس 5؛ رو گرفتم
بعد 2 روز خرید LED بازگشت و میانبر نور دهیشون قطع شد, مرجعه کردم به خدمات پس از فروش برخورد نامناسبی داشتند و ارجاع دادند به نمایندگی دیگر...
2- مشکل دوم که پس از چند روز دیگر رخ داد اینکه شارژ نمیشد, یعنی بعد از 3:30 دقیقه فقط 53% شارژ شد و دوباره مراجعه کردم نمایندگی که گفتند باید ارسال بشه تهران تا تعمیراتی انجام بشه, گفتم که مشکلی نیس ولی من ارباب رجوع که حق با من است در این مدت بدون گوشی میمانم چه کنم, در جواب فرمودند همین که هست...
در لحظه خرید خریدار ارباب میشود و وقتی خرید تمام شد دیگر خریدار معنایی ندارد..
جالب اینجا بود که به فروشنده در لحظه خرید گفتم که اگر مشکلی پیش بیاید و برود تعمیرات بدون گوشی نمانم , فروشنده گفت که نخیر اقا بنده یک گوشی به عنوان جایگزین خواهم داد ولی در عمل چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سامسونگ نخرید فقط HTC یا Aapple خرید کنید همین و بس...
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۱۸:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
تلفن شما از اول خراب بوده من خريدم خيلي هم راضي ام از اپل هم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۳۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
هرکی میگه بده چرت میگه یا اصلا نداره ب نظر من از سونی زد 2 هم بهتره مخصوصا مشکیش بی نظیره
Iran (Islamic Republic of)
طناز
۲۲:۱۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
بچها چینیشم خوبه بگیرم؟
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۱:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
محشره محشر خیلی گوشی توپیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
من میخوام بخرم قیمتش چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
سلام از شقایق میخوام که راهنماییم بکنه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
عشق که است ولی پولش چییییییییییی؟
Iran (Islamic Republic of)
برهان
۱۱:۲۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
سلام به همه من میخوام اس5 32 گیگ بگیرم میشه کمک کنید خوبه یانه
Iran (Islamic Republic of)
مهشید
۱۶:۵۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
عالیه من که خیلی ازگوشیم راضیم.
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۳:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
منم تازه خریدم عالیههههههههههههههه.هر کی میگه بده حتما اصلشو نخریده یا نمیدونه کلا گوشی به چی میگن.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۲:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
واقعا ۵ ستاره کهکشان سامسونگ
Iran (Islamic Republic of)
ماجد قشم
۱۱:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
من یه اس 3 دارم ازش سیرشدم میخوام کادو بدم به داداش دانشجوام از اس 5 اینقدر تعریف شنیدم و دست دوستم دیدم ازش خوشم اومده میخوام بخرم ببینم این دیگه چطوره
Iran (Islamic Republic of)
بهادر
۲۳:۵۳ ۲۹ تير ۱۳۹۳
عالی نیست وطراحی جالبی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۳۱ تير ۱۳۹۳
عزیزم شما اصلا می دونی گوشی چیه؟؟ ;- )))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
شما جی ال ایکس برات کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
شما جی ال ایکس باید نظر بدی
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۸:۵۱ ۱۹ تير ۱۳۹۳
بی نطیره عاللیه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۴
جی 3 بینظیر تره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
طراحی جالبی نداره
Iran (Islamic Republic of)
زاهد
۱۵:۰۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
یه سوال دارم :داش گلم گوشی چیست؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
میشه انقدر از کالای خارجی تبلیغ نکنیم و در عوض از کالای ایرانی تبلیغ کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۰۳:۵۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۳
سلام
دوست عزیز کدام کالای ایرانی
باید واقعیت رو قبول کنیم ک هیچی نداریم از خودمون
باید قبول کنیم در این موارد فقط پیگیری کننده اخبار باشیم خودش کار شاخیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
برو بابا کدوم محصول ایرانی کیفیت داره!!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
آخه چی فکر کردی گوشی جی ال ایکس که به درد هیچ چیز نمیخوره واز گل نازک تر بش بگی هنگ می کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۱:۳۴ ۰۱ تير ۱۳۹۴
پسرم تو برو با جی ال ایکس کار کن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۶ ۲۶ تير ۱۳۹۴
ی استاد گفت ی ژاپنی اومده بوده ایران استاده بهش گفته بود ایرانو چطوری میبینی گفت خیلی عالی چون تو روستا هاشم یاماها میبینم (جنس ژاپنی)
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۸:۳۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
عشق است (اس5)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۶ تير ۱۳۹۴
هیچی به پای اپل نمیرسه برادر سامسونگ هم از اپل تقلید میکنه اینو تو لبه اس 6 هم میتونید ببینید
آخرین اخبار