طلا در تشریح جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران:

ارائه گزارشی از کشفیات سربازان گمنام امام زمان (عج) از گروهک‌های تکفیری

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران، گفت: ضرورت بررسی نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌ها در استان تهران و میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد آن‌ها و همچنین حرکت به سمت رفع کمبود‌ها و کاستی‌ها از دیگر مباحث مطروحه در جلسه مجمع نمایندگان تهران و شهرستان‌های استان تهران بود.

"حسین طلا" نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران و شهرستان‌های استان تهران، با حضور وزیر اطلاعات در این وزارت‌خانه گفت: در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات وزارت اطلاعات درباره فعالیت‌های گروه‌های تکفیری و معاند ارائه شد.  
 
وی افزود: گزارشی از کشفیات سربازان گمنام امام زمان (عج) از گروهک‌های تکفیری و ضربات فراوانی که به ساختار سازمانی و انسانی این گروهک‌ها توسط وزارت اطلاعات زده شد، بیان شد.  
 
سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان تهران، تصریح کرد: در این جلسه جایگاه وزارت اطلاعات و لزوم حرکت براساس استراتژی راهبردی محور و تاکید بر این نکته بود که وزارت اطلاعات جناحی نیست و سرمایه هستی برای امنیت کشور مردم هستند.  
 
طلا اظهار داشت: در این جلسه آسیب‌های برخی اظهار نظر مسئولان که بیشتر به دلیل مسائل تحقیقاتی و انتخاباتی زده می‌شود و ممکن است در عمل موجب هزینه‌هایی برای نظام شود، مورد بحث قرار گرفت.  
 
وی ادامه داد: در این جلسه از اظهارات برخی مسئولان که منجر به دامن زدن به موضوعات اختلافی اقوام و قومیت‌ها در کشور می‌شود، انتقاد شد و بر لزوم پیگیری و بررسی وزارت اطلاعات در این زمینه و همچنین آگاه سازی نسبت به تبعات اینگونه اظهارات تاکید شد.  
 
سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان تهران، اضافه کرد: در این جلسه به موضوع حضور اتباع بیگانه در استان تهران مخصوصا شهرستان‌های اطراف پرداخته شد.  
 
طلا افزود: ضرورت بررسی نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌ها در استان تهران و میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد آن‌ها و همچنین حرکت به سمت رفع کمبود‌ها و کاستی‌ها از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.  
 
وی خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه نمایندگان از اقدامات موثر در حفظ امنیت کشور که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی به دلیل ایجاد ثبات و آرامش که در کشور علی رغم ناامنی در برخی کشورهای همسایه وجود دارد، تشکر و قدردانی کردند.  

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
آفرین به این سربازان گمنام
آخرین اخبار