طلا در تشریح جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران:

قول مساعد شهرداری تهران برای تکمیل فازهای بیمارستان اخوان/جلسه مجمع نمایندگان تهران با وزیر اطلاعات در پایان هفته

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با اعلام این خبر که تهران 7 هزار معتاد خیابانی ناهنجار وجود دارد از تکمیل فازهای بینارستان اخوان خبر داد و گفت: بیمارستان اخوان در فاز یک و دو، 550 نفر ظرفیت دارد اما فاز سه و چهار این بیمارستان هنوز تکمیل نشده است که قرار شد در این خصوص شهرداری تهران برای اتمام این فازها کمکی انجام دهد.

حسین طلا دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه صبح امروز مجمع نمایندگان این استان در رابطه با موضوع بحث جمع‌آوری، غربالگری و بازپروری معتادان خیابانی اظهار داشت: جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران ساعت 10 صبح امروز و در محل مجمع برگزار شد که محور مذاکرات این جلسه در خصوص جمع‌آوری، غربالگری و بازپروری معتادان خیابانی با حضور مسئولینی از دستگاه‌های ذیربط بود.
 
وی ادامه داد: وظیفه مجمع در رابطه با این مشکلات گزارش‌گیری از سازمان‌های مرتبط و در صورت ناهماهنگی، پیگیری چنین ناهماهنگی‌ها و مسائل است.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه حدود یک سال و نیم است که جلسات مجمع در رابطه با معتادان خیابانی در حال برگزاری و پیگیری است اظهار داشت: درتهران حدود 7 هزار معتاد خیابانی ناهنجار وجود دارد که وقتی این معتادان جمع‌آوری می‌شوند در ابتدا غربالگری انجام می‌شود و سپس بیماران به مراکز درمانی، اتباع خارجی به کشورهایشان و کسانی که اهل شهرستان هستند به شهرستان‌‌هایشان منتقل می‌شوند ضمن آنکه افرادی که اولین یا دومین بار است که جمع‌آوری شده‌اند به مراکز درمانی جهت درمان منتقل خواهند شد.
 
طلا در ادامه به دستور کار دیگر جلسه امروز مجمع اشاره کرد و گفت: بحث دیگر جلسه امروز بحث بیمارستان اخوان بود که در فاز یک و دو، 550 نفر ظرفیت دارد اما فاز سه و چهار این بیمارستان هنوز تکمیل نشده است که قرار شد در این خصوص شهرداری تهران برای اتمام این فازها کمکی انجام دهد.
 
وی ادامه داد: در مجموعه شفق هم تیم‌های بهزیستی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مستقر شده‌اند که این مجموعه هم نیاز به تکمیل بیشتر دارد.
 
دبیر مجمع نمایندگان تهران افزود: همچنین بیشتر مقرر شده بود که در تهران 4 مرکز درمانی برای بحث معتادان خیابانی با ظرفیت هزار و 500 نفر ساخته شود که شهرداری تهران هزینه آن را تقبل کرد و همچنین مجموعه کمرد پردیس نیز در حال تکمیل می‌باشد.
 
طلا همچنین تصریح کرد: در این جلسه وزارت بهداشت و درمان گزارشی از فعالیت خود در این خصوص به مجمع ارائه داد و سازمان فنی و حرفه‌ای نیز گزارشی از آموزش افرادی که ترک می‌کنند را ارائه کرد و همچنین سازمان بهزیستی هم قرار است درا ین خصوص خدماتی را ارائه کند.
 
نماینده مردم تهران یادآور شد: در جلسه امروز مهمانانی از نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، استانداری تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی، سازمان فنی و حرفه‌ای و شهرداری تهران حضور داشتند.
 
وی در پایان از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان تهران با وزیر اطلاعات خبر داد و گفت: جلسه روز چهارشنبه مجمع نمایندگان تهران در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی تهران و همچنین مسائل امنیتی این استان با حضور وزیر اطلاعات "حجت‌الاسلام علوی" و همچنین مدیرکل اطلاعات استان تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار