محمود کلهر: مشکلات تیم پایه روی تیم بزرگسالان هم تأثیر گذاشته است

مدیر آکادمی باشگاه راه‌آهن در خصوص مشکلات این باشگاه گفت: مشکلات ما از زمانی آغاز شد که برای مالک باشگاه مسائل و مشکلاتی پیش آمد که گریبان‌ تمام باشگاه را گرفت.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مشکلاتی که برای مالک باشگاه به وجود آمد بیشترین ضربه را به باشگاه و بازیکنان زد.
 
ما در یک سال و نیم گذشته کارهای زیادی را با کمک تمام عوامل انجام دادیم همه دست به دست هم دادیم تا یک آکادمی منسجم تشکیل بدهیم آکادمی‌ای که در رده بندی لیگ فوتبال بهترین است.
 
وی ادامه داد: فلسفه ما در آکادمی باشگاه راه آهن رساندن بازیکنان مستعد به رده‌های بالاتر است که با تلاش بسیار توانستیم این امر را به سرانجام برسانیم.
 
بازیکنان زیادی به رده‌های بالاتر فوتبال رساندیم و در بین راه اتفاقاتی برای مالک باشگاه راه‌آهن پیش آمد.
 
وی افزود: این مشکلات باعث شد پروژه سه ساله‌ای که طرح خودم برای باشگاه بود متوقف شود و از سال 93 که بهره‌برداری در تیم‌های پایه بود بلاتکلیف هستیم و تمرین هم ندارم که این مسائل به تیم بزرگسالان نیز سرایت کرده است.
 
مدیر آکادمی باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: مدیریت تلاش می‌کند که از بحران خارج شویم اما با وجود مشکلات این امر میسر نشده است من این صحبت‌ها را برای رسیدگی به وضع خودم که قراردادم با باشگاه تمام شده نمی‌گویم بلکه برای تمام تیم می‌گویم مخصوصا تک تک بازیکنان که زحمت زیادی می کشند و تعدادی از آنها از قشر محروم جامعه هستند و می‌توانند برای تیم ملی نیز ثمربخش باشند.
 
محمود کلهر در ادامه بیان داشت: از مسئولین می‌خواهم که کمک کنند تا این باشگاه سازنده که در مدتی که به بخش خصوصی واگذار شده چه از نظر نتایج و چه از نظر اخلاقی جزو بهترین‌ها بوده مشکلاتش برطرف شود تا جوانان و نوجوانان مستعد و کوشای کشورمان شکوفا شوند و همان طور که در مسیر ورزش قدم نهاده‌اند از این مسیر رها نشوند و آینده فوتبال کشورمان باشند.
 
مدیر آکادمی باشگاه راه آهن در خصوص وضعیت خود در این تیم گفت: قرارداد من با باشگاه به اتمام رسیده و منتظر تصمیم باشگاه هستم.
 
اگر پیشنهادی به من شود خوشحال می‌شوم زیرا در این یک سال و نیم گذشته وقت شبانه‌روزی برای تیم گذاشته‌ام و دوست دارم ثمره زحماتم را ببینم و کارهایم نیمه‌تمام رها نشود.
 
کلهر در ادامه اظهار داشت: از چند تیم تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارم اما خودم ترجیح می‌دهم که در تهران و در جایی که مدارس فوتبال خودم است کار کنم و وقت بیشتری بگذارم به دلیل اینکه در تهران عملکرد بهتری دارم و کارهای بیشتری می‌توانم انجام بدهم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: من چه در تیم راه آهن بمانم چه نمانم دوست دارم این باشگاه مشکلاتش تمام شود و این مجموعه فعالیت خود را رها نکند و به بازیکن‌سازی ادامه بدهد./ذ
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کلهر ، راه آهن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار