حبیب دهقان نسب:

تلویزیون در حوزه "دفاع مقدس" قوی‌تر از سینما عمل کرده است

باید در حوزه "دفاع مقدس" آثار فاخر و ماندگاری که در تاریخ بدرخشد ساخته شود.

حبیب دهقان نسب بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون کیفیت آثار ساخته شده در حوزه دفاع مقدس گفت: ساخت اثر در حوزه دفاع مقدس به دلیل گستردگی این حوزه کاری پرهزینه است که معمولا تهیه کنندگان خصوصی زیر بار آن نمی‌روند و شایسته است سازمان‌های دولتی این مسئولیت را بپذیرند.

وی افزود: تلویزیون در حوزه دفاع مقدس موفق تر از سینما عمل کرده است و این آثار در تلویزیون از نظر کیفیت و کمیت بهتر از نوع سینمایی هستند.

بازیگر سریال "خواب و بیدار" با تاکید بر ضرورت ساخت  فیلم و سریال در حوزه دفاع مقدس توسط کارگردانان حرفه‌ای اظهار داشت: کارگردانانی چون حاتمی‌کیا، تبریزی و درویش ثابت کرده‌اند که قابلیت و توانایی ساخت اثر در این حوزه را دارند و اگر کار و هزینه به چنین افرادی واگذار شود کیفیت آثار بالا می‌رود.

دهقان نسب با اشاره به اهمیت کیفیت فیلم‌های حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: نسل جوان ما باید بدانند در روزهای جنگ تحمیلی چه گذشت و ما با ساخت فیلم و سریال‌ می‌توانیم سبک زندگی و ارزش‌ها در آن دوران را به تصویر بکشیم، هر چه کیفیت اثر بالاتر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر است.

دهقان نسب درپایان خاطرنشان کرد: خوب است با شکل دادن همتی همه جانبه از سوی مسئولان و جامعه هنری آثاری فاخر و ماندگار در حوزه دفاع مقدس ساخته شود که در تاریخ بدرخشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مقدس ، سینما ، تلویزیون ، جانبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.