دبیرکل جهاد اسلامی در هفتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی:

وقتی از فلسطین جانب‌داری می کنیم در واقع از وقوع فاجعه‌های دیگر جلوگیری می‌کنیم

"عبدالله"با اشاره به اعتقاد کشورهای عربی در گذشته برای تسلیم وخروج فلسطین همچون اخراج مسلمانان از آندلس(اسپانیای کنونی)،گفت:رسانه های ایران با عملکرد خوب خود نگذاشتند فلسطین به آندلس دوم تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران "رمضان عبدالله" روز یکشنبه در کنفرانس ویدیویی در هفتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی اظهار داشت: برخی از سردمداران عرب در گذشته می خواستند جریان فلسطین را همچون آندلس دوم کنند و آرمانش را برای همیشه از بین ببرند.
 
وی گفت: این طرح سازش، سازو کاری بود که یک ربع قرن پیش توسط آنان بیان می شد.  
 
دبیر کل جهاد اسلامی گفت: اما جریان مقاومت اسلامی روز به روز قوی تر شد و امت روحیه خود را بازیافت و به پیروزی های مستمری دست یافت.  
 
عبدالله افزود: وقتی از فلسطین جانب داری می کنیم در واقع از وقوع فاجعه های دیگر جلوگیری می کنیم.  
 
عبدالله با تاکید بر جریانی مشکوک برای حذف فلسطین از رسانه ها اظهار داشت: رسانه های دنیای استکباری بسیار هوشمندانه در این راستا گام برداشته و سعی دارند درگیری های مذهبی و طایفه ای را در منطقه جایگزین مساله فلسطین کنند.  
 
عبدالله یادآور شد: ما با ایمان و تعهد از آرمان های سرنوشت ساز خود دفاع خواهیم کرد و به خواست و یاری خداوند این موانع را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.  
 
 
وی گفت: رسانه ها نقش بزرگی در این زمینه دارند و باید نسبت به امت اسلام، مومن و متعهد باشند اما اگر منحرف شوند فاجعه بار خواهد بود و به این آتش فتنه ها دامن می زنند.  
 
وی تصریح کرد: هم اکنون در برخی از رسانه های عربی و اسلامی صحبت از عادی سازی روابط و همزیستی با دشمن غاصب صهیونیستی می شود و از سوی دیگر فریادهای اختلاف برانگیز طایقه ای، مذهبی و نژادی ایجاد می کنند.  
دبیرکل جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: نباید منبع اخبار رسانه های جهان اسلام منابع صهیونیستی باشد.
 
هفتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی که از امروز فعالیت خود را آغاز کرده ششم خردادماه پایان می یابد.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار