بازیکنان گروه(A) لیگ جهانی را بهتر بشناسیم

پس از انتشارات اسامی و مشخصات فیزیکی بازیکنان تیم‌های حاضر در تیم‌های گروه A لیگ جهانی والیبال مشخص شد که بلندترین بازیکن متعلق به برزیل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در گروه (A) مسابقات لیگ جهانی والیبال با حضور تیم‌های ملی والیبال ایران، ایتالیا برزیل و لهستان  برگزار می‌شود.

همان‌گونه که تیم ملی والیبال برزیل با کسب 9 مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز پرافتخارترین تیم لیگ جهانی است. به عنوان بلند قدترین، سنگین‌ترین و بلند‌ترین آبشار زن گروه یک دسته (A) به این تیم می‌رسد.

براساس مشخصات منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی ولیبال (( FIVBبلند قدترین بازیکن در بین چهار تیم ایران، ایتالیا ، برزیل و لهستان"گوستا ویوناتو" با 214 سانتی‌متر قد می‌رسد.

"مارچین مز دزونگ" از لهستان هم با 211 سانتی‌متر قد در جایگاه دوم این رده‌بندی قراردارد.

2 بازیکن دیگر برزیل نیز در رتبه سوم قرار دارند که با 209 سانتی‌متر قد این جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

در تیم ملی والیبال ایران"سامان فائزی" و "محمد موسوی عراقی" به ترتیب با 204 و 20 سانتی‌متر بلند قامت ترین بازیکنان کشورمان در لیگ جهانی سال 2014 میلادی هستند.

هرچند وزن بالا و سنگین نمی‌تواند به عنوان یک ویژگی مثبت برای بازیکنان تلقی شود اما عنوان سنگین‌ ترین بازیکنان گروه یک لیگ جهانی را نیز تیم ملی والیبال برزیل به خود اختصاص داده است.

"گوستا ویوناتو" از برزیل با 109 کیلوگرم وزن سنگین‌ترین بازیکن گروه(A) لیگ جهانی والیبال است. تیم ملی والیبال برزیل 2 بازیکن 101 کیلو گرم نیز دارد. اما رتبه دوم این داده آماری به "توماس براتا" از ایتالیا می‌رسد که 105 کیلوگرم وزن دارد. "گرزگورز بوسیاک" از لهستان نیز با 103 کیلوگرم وزن در رتبه سوم قرار دارد.

در تیم ملی ایران علی‌رضا جدیدی سنگین‌ترین بازیکن است که 97 کیلوگرم وزن دارد در بین 88 بازیکن گروه A  شرکت کننده در لیگ جهانی والیبال فرهاد ظریف با 60 کیلوگرم وزن و 160 سانتی متر قد عنوان سبک‌ترین و کوتاهترین بازیکن را به خود اختصاص داده است.

بیشترین پرش برای آبشار زدن نیز به "لیاندرو ویسوتو نیواس" از برزیل می رسد که 370 سانتی متر است.

"گرز گورز بوسیاک" از لهستان نیز با ارتفاع پرش 363 سانتی متر در رتبه دوم قرار دارد.

"سید محمد موسوی عراقی" بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال با پرسش 362 سانتی متر برای زدن آبشار در رتبه سوم این داده آماری قرار دارد.

بهترین بازیکن ایتالیا نیز در این موضوع "توماس براتا" با 359 سانتی متر پرش است.

عنوان بلندترین پرش برای دفاع را "ایوان زایتسف" از ایتالیا با 348 سانتی متر در گروه A لیگ جهانی در اختیار دارد تا بازیکنان برزیل را در این زمینه در رتبه دوم قرار دهد.

"لیاندرو ویسوتو نیواس" از برزیل با 345 سانتی متر پرش براس دفاع در رتبه دوم قرار دارد و رتبه سومی این داده آماری به "محمد موسوی عراقی" از ایران با 344 سانتی متر می‌رسد. بهترین بازیکن لهستان در این زمینه  340 سانتی متر پرش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amiق
۲۲:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
خیلی بد بود
آخرین اخبار