صنوبر: شرایط مسابقات جام جهانی بسیار ویژه است

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مسابقات جام جهانی از لحاظ نحوه برگزاری و سبک برنامه ریزی مسابقات بسیار ویژه است.

حسن صنوبر در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص رقابت های جام جهانی ژاپن، گفت: در پانزده روز یازده مسابقه را در شرایطی ویژه برگزار می کنیم. این که می گویم ویژه به این دلیل است که برخی بازی ها صبح برگزار می شود و برخی مسابقات بعد از ظهر. همچنین در شهرهای مختلف مسابقه خواهیم داد. ساعت های طولانی پرواز و در رفت و آمد بودن های پی در پی کار را بسیار دشوار خواهد کرد. همه این موضوعات سبب شده است به خوبی از سختی های رقابت های جام جهانی مطلع باشیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران که نخستین حضور خود در مسابقات جام جهانی را تجربه می کند، اظهار کرد : عزم خود را جزم کرده ایم که با نمایش خوب بتوانیم در مواجهه با قدرت های دنیا، همان ایران همیشگی باشیم و ضمن گرفتن مزد زحمات و تلاش خود بتوانیم دل مردم عزیزمان که همیشه حمایتمان کردند را شاد کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از عملکرد احتمالی تیم ملی ایران در این مسابقات گفت: از آنجایی که شاهد تلاش بازیکنان و کادر فنی هستم و امید و انگیزه زیادی که در بین اعضای تیم می بینم. به کسب نتیجه بسیار امیدوارم. همه یک دل هستند و یک هدف مشترک دارند که رسیدن به المپیک و کامل کردن افتخارات والیبال ایران است.

صنوبر تصریح کرد: البته نباید فراموش کرد که همه حریفان و تیم های حاضر در جام جهانی برای کسب سهیه المپیک به ژاپن می آیند و قطعا بیکار ننشسته و با آمادگی در مسابقات حاضر می شوند. آن ها نمی آیند که به ایران ببازند بلکه این ما هستیم که باید برای پیروزی هر چه در توان داریم ارائه دهیم.

صنوبر درباره وضعیت فعلی تمرینات تیم ملی والیبال ایران گفت: تمرینات در فضایی عالی و با انگیزه بالای تک تک بازیکنان سپری می شود. از نظر بدنی رفته رفته در شرایط بهتری قرار خواهیم گرفت. کیفیت تمرینات بسیار خوب بوده است و توانستیم در این مدت روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر باید در دیدارهای تدارکاتی شرکت کنیم تا با قرار گرفتن در شرایط مسابقه به آمادگی صد در صدی برسیم. خوشبختانه آسیب دیدگی های به جا مانده از لیگ جهانی رفع شده است و خستگی مسابقات هم از تنمان بیرون آمده است.

ملی پوش والیبال ایران درباره دیدارهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی به حضور در جام واگنر اشاره کرد و گفت: باید در جام چهارجانبه واگنر بسیار خوب کار کنیم تا با شرایط سخت بازی های جام جهانی هماهنگ شویم. حضور تیم هایی مانند لهستان و فرانسه می تواند به ما کمک زیادی کند. در ادامه هم با روسیه دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد پس از آن به ایران باز می گردیم و پس از دو روز استراحت با آمادگی و انگیزه بالا راهی ژاپن خواهیم شد.




انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.