نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"حنای" منافقین برای ایران بی‌رنگ است/ دیدار "رجوی" با مخالفان سوری در راستای اشتراکات تروریستی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیوند گروهک منافقین با گروه‌های تروریستی مخالف در سوریه به معنای این است که این‌ها بر روش تروریستی خودشان اصرار دارند، اما می‌دانیم که این نوع اقدامات برای ملت ایران حنای بی‌رنگ است و همه ماهیت این گروه‌های تروریستی را خوبی می‌شناسند.

"سید حسین نقوی‌حسینی" نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به دیدار روز گذشته "احمد الجرباء" رئیس ائتلاف مخالفان سوریه با "مریم رجوی" سرکرده گروه تروریستی منافقین، اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین با گروه‌های تروریستی سوریه دارای وجه مشترک هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه گروه‌های مخالف تروریستی در سوریه مورد حمایت غرب هستند، افزود: به همان گونه گروهک تروریستی منافقین نیز از این پشتیبانی برخوردار است لذا از این وجه باهم مشترک هستند، اما با توجه به سیاست دوگانه غرب در مبارزه با ترورسیم، کشورهای مستقل و آزاده همچون "حزب‌الله" را که از خاک کشورشان دفاع و در مقابل تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر قدس مقاومت کرده را محکوم به حمایت از تروریست می‌کنند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دیدار این دو سرکرده تروریستی در کشور فرانسه، که خود را مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می‌داند، نشان‌دهنده سیاست دوگانه این کشور در قبال تروریسم بوده، و به این معناست که آنها حاضرند برای دفاع از منافع‌شان از تروریست‌ها نیز حمایت و پشتیبانی کنند.
 
وی ادامه داد: سازمان منافقین سازمان پیچیده تروریستی است که روش‌های تروریستی را چند دهه تجربه کرده که می‌توان به عملیات‌های تروریستی در عراق اشاره کرد لذا آنها در پی آناند تا تجربیات خود را به این گروهک‌های مخالف در سوریه انتقال دهند.
 
نقوی حسینی خاطر نشان کرد: گروهک‌های تروریستی که اهداف و منافع خودشان را به روش‌های تروریستی دنبال می‌کنند با هم اشتراک نظر پیدا می‌کنند، لذا پیوند گروهک منافقین با این گروه‌های تروریستی مخالف در سوریه به معنای این است که این‌ها بر روش تروریستی خودشان اصرار دارند، اما می‌دانیم که این نوع اقدامات برای ملت ایران حنای بی‌رنگ است و همه ماهیت این گروه‌های تروریستی را خوبی می‌شناسند.
 
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار