عراقچی پس از پایان گفتگوهای استانبول:

مذاکرات مفید بود/ توافق برای ادامه رایزنی‌ها در سطوح فنی و سیاسی

عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پس از پایان مذاکرات استانبول گفت: رایزنی‌های طولانی اما مفید در جهت بررسی برای بررسی راهکارهای مختلف راه‌کارهای مختلف برای پیشبرد مذاکرات در مذاکرات صبح روز سه‌شنبه میان ظریف و اشتون به مدت 2 ساعت و نیم انجام شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ مذاکرات غیررسمی "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در استانبول پایان یافت.

"عباس عراقچی" عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پس از پایان این مذاکرات به باشگاه خبرنگاران گفت: رایزنی‌های طولانی اما مفید در جهت بررسی برای بررسی راهکارهای مختلف راه‌کارهای مختلف برای پیشبرد مذاکرات در مذاکرات صبح روز سه‌شنبه میان ظریف و اشتون به مدت 2 ساعت و نیم انجام شد.

وی تصریح کرد: طی این مذاکرات توافق شد در صورت نیاز برای ادامه رایزنی‌ها در دو سطح فنی و سیاسی تا پیش از دور بعدی مذاکرات که قرار است 26 تا 30 خرداد در وین انجام شود، گفت‌وگوهایی انجام شود.

معاون وزیر خارجه بیان داشت: مذاکرات کارشناسی بین بعیدی‌نژاد و کلمنت که هم‌زمان با مذاکرات ظریف و اشتون در جریان بود نیز پایان یافت.

گفتنی است؛ وزیرامورخارجه کشورمان بعد از ظهر امروز به منظور شرکت در اجلاس وزرای خارجه جنبش عدم تعهد راهی الجزایر خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار