رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد

اعلام تقاضای ۲۷۰۰ نفر برای "بورس دانشگاه پیام نور"

تاکنون ۲۷۰۰ نفر برای استفاده از بورس دانشگاه پیام نور اعلام درخواست کرده‌اند که تنها ۱۳۰ نفر از این بین حائز شرایط خواهند شد.

دکتر ابوالفضل فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۲۷۰۰ نفر برای استفاده از بورس دانشگاه پیام نور اعلام درخواست کرده‌اند که تنها از این بین ۱۳۰ نفر حائز شرایط پذیرش خواهند شد. 

وی گفت: این ۲۷۰۰ نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد هستند و پذیرش براساس فعالیت‌های پژوهشی، سابقه کار و منطقه مورد نیاز، سهمیه بورس، رشته تحصیلی و سابقه ایثار‌گری انتخاب خواهند شد. 

وی افزود: یکی از ملاک‌های اصلی در پذیرش دانشجویان متقاضی بورس این دانشگاه بومی بودن خواهد بود و میزان ارائه مقالات مورد تائید در نشریات معتبر و چاپ و تالیف کتاب نیز از محورهای اصلی در گزینش بورس دانشگاه پیام نور به حساب می‌آید. 

وی با بیان اینکه دانشگاه تاکید خاصی بر گسترش فعالیت‌های پژوهشی دارد، خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌های پژوهشی و فعالیت پژوهشکده‌ها از سوی این دانشگاه با جدیت دنبال می‌شود و دانشگاه تلاش دارد توجه به فعالیت‌های پژوهشی را به منظور ارتقاء سطح کیفی دانشگاه در اولویت کاری خود قرار دهد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار