چاق کننده‌ترین "رژیم‌های غذایی" دنیا مخصوص لاغر‌ها

اکثر افراد می‌خواهند وزن خود را کم نمایند و به دنبال رژیم‌های لاغری به منظور این هدف می‌گردند اما در این میان هستند افرادی که به شدت لاغر هستند و برعکس به دنبال رژیم‌های چاق کننده برای دستیابی به وزن ایده آل خود می‌گردند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پزشکان علل مختلفی برای لاغر بودن افراطی نام می‌برند که حتی برخی آنها منشا روانی دارد و فرد به دلایل روانی از خوردن غذا سر باز می‌زند که نیاز به تحت درمان پزشک قرار گرفتن در این مورد ضروری است اما برخی افراد به دلایل دیگر دچار لاغری هستند که می‌توانند با تنظیم رژیم غذایی خود این مشکل را برطرف نمایند. 
 
گفتنی است، پزشکان مصرف خوراکی‌هایی مانند موز به دلیل دارا بودن قند و پتاسیم فراوان، نان دارای سبوس، ماست پرچرب ، ماکارونی به دلیل دارا بودن بتا کاروتن و همینطور کربوهیدرات، تخم مرغ، کیک اسفنجی و بستنی را از جمله موادی می‌دانند که می‌توانند سبب چاق شدن فرد در یک بازه زمانی کوتاه شود. 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، در عین حال پزشکان توصیه می‌کنند افراد دچار لاغری مفرط ابتدا با مشاوره با پزشک علت لاغر بودن خود را بیابند و آنگاه در صورت موافقت پزشک با مصرف مواد غذایی و انواع مکمل‌ها وزن خود را بالا ببرند. 
 
عدم توجه به قند خون، وزن و چربی خون همینطور سابقه بیماری‌های خانوادگی می‌تواند سبب پیدایش بیماری‌های خطرناک در افراد دچار لاغری مفرط شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار