مرکز پویانمایی صبا با ارسال انیمیشن "قصه های خوب برای بچه های خوب" نوشته "محمدمهدی آذر یزدی" داستان نویس معاصر کشورمان به جشنواره اتحاد موفق به قرار گرفتن در میان برگزیدگان این جشنواره شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویا نمایی صبا ،این مرکز با حضور در جشنواره اتحاد و دعوت از تهیه کنندگان و کارگردانهای عرصه تولید انیمیشن به غرفه خود فضای مناسبی برای ایجاد تعامل سازنده میان شرکت کنندگان در این جشنواره را فراهم کرد .

بنابر این گزارش مراسم افتتاحیه جشنواره اتحاد4 خرداد  با  حضور دکتر  حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای اتحاد رادیو و تلویزیون های اسلامی برگزار شد  و دیروز6خرداد مصادف با مبعث حضرت رسول  با حضور عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا وسیما ی جمهوری اسلامی ایران  به کار خود پایان داد.

شرکت‌های از کشورهای ایتالیا ،پاکستان،بحرین ،تاجکستان،عراق،سوریه ،لبنان و ...در بازار فیلم اسلامی شرکت داشتند.

گفتنی است مرکز پویانمایی صبا با ارسال اثرانیمیشن" قصه های خوب برای بچه های خوب" به کارگردانی مجید محمدی در به دست آوردن جایگاهی میان برگزیده های جشنواره اتحاد توفیق یافته است.این اثر عنوان کتابی از آثار محمد مهدی آذر یزدی بود که پس از طرح کتابهای خوب در عرصه کتاب‌های موفق ویژه کودک و نوجوان با عنوان پدر داستان نویسی برای کم سن سالترین قشر جامعه شناخته شده است.

لازم به ذکر است که  از بازدید کنندگان و یژه غرفه مرکز پویانمایی صبا در جشنواره اتحاد می توان عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا وسیما ی جمهوری اسلامی ایران نام برد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار