پس از پيگيری حاشيه‌های پزشكی؛

"وزير بهداشت" سرزده به خراسان رضوی رفت / هاشمی: با متخلفين "طرح تحول سلامت" برخورد قانونی می‌شود + فیلم

دكتر قاضي زاده هاشمی در سفری سر زده به استان خراسان رضوی در جلسه‌ای با مسولين دانشگاه‌های علوم پزشكی شمال شرق كشور‌، نحوه اجرای طرح تحول سلامت را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته در حاشيه‌های پزشكی خبري پخش شد كه طی آن افراد مراجعه كننده به برخی بيمارستان‌ها در مشهد براي خريد تجهيزات پزشكی به بيرون بيمارستان‌ها ارجاع داده شده بودند.

پس از پخش حاشيه‌های پزشكی وزير بهداشت‌، درمان و آموزش پزشكی طی سفری سر زده وارد استان خراسان رضوی شد‌ تا وضعيت اجرای طرح تحول سلامت در اين استان و شمال شرق كشور را بررسی كند.

دكتر هاشمی در ابتدای ورود به مشهد‌، جلسه‌ا‌ی را با مسولين دانشگاه‌های علوم پزشكی شرق كشور داشت و گزارش آن‌ها از نحوه اجرای طرح تحول سلامت را بررسی كرد‌.

وزير بهداشت پس از جلسه به صورت سر زده به بخش اورژانس بيمارستان امام رضا (ع) رفته و از بيماران بستری در اين قسمت و از نحوه اجرای طرح تحول سلامت سوال كرد كه بازهم افرادی براي خريد تجهيزات پزشكی به بيرون بيمارستان فرستاده شده بودند.

پس از اين بازديد سر زده دكتر هاشمي در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت : هيچكس برای خريد تجهيزات پزشكی نبايد به بيرون بيمارستان فرستاده شود و با متخلفين طرح تحول سلامت به شدت برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مشكلات پيش آمده در استان خراسان رضوی نيز در اسرع وقت حل خواهند شد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
باعث تعجبه یک این چنین بیمارستانهایی در مشهدهنوز طرح رو کامل اجرا نمیکنند.دستت دردنکنه دکتر یک سری به مشهد زدی.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
دست شما درد نكنه و زيارتتون قبول باشه
آخرین اخبار