گزارش/

تشریح وضعیت پرونده ضارب "شهید خلیلی" / صبح امروز دادگاه برگزار می‌شود

با توجه به اینکه شعبه رسیدگی کننده وقت دادگاه ضارب شهید خلیلی را تعیین کرده، صبح امروز دادگاه رسیدگی به پرونده شهادت طلبه ناهی از منکر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، شهید خلیلی 25 تیر ماه سال 1390 در حین بازگشت از هیات، در پی امر به معروف و نهی از منکر از سوی افراد شرور مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد  و ضارب وی در سال 90 دستگیر شد اما به علت مجروحیت این طلبه آمر به معروف، دادگاه دیه جراحت برای ضارب صادر کرد اما اکنون با توجه به شهادتش، موضوع تغییر کرد و پزشکی قانونی در نتیجه بررسی‌های خود دریافت که علت فوت شهید علی خلیلی بی‌ارتباط با حادثه صورت گرفته در سال‌90 نبوده است.
 
"احسان اسکندری" وکیل مدافع خانواده "شهیدعلی خلیلی" طلبه ناهی از منکر به باشگاه خبرنگاران گفت: طبق نظر پزشکی قانونی علت شهادت علی خلیلی بی‌ارتباط با حادثه 3 سال قبل نیست.
 
طبق گفته "حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای" دادستان کل کشور بنا بر این شد که چنانچه  فوت شهید خلیلی بر اثر جنایت و جراحت سابق بوده و سرایت آن منجر به فوت شده باشد، مجددا پرونده مراحل قانونی خود را طی خواهد کرد.
 
در نهایت قرار بر این شد که پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی از فرد ضارب، بازپرس بر اساس تحقیقات صورت گرفته اقدام به صدور قرار مجرمیت یا منع تعقیب کند اما این در حالی است که "محسن افتخاری" سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده ضارب شهید خلیلی به باشگاه خبرنگاران گفت: شعبه رسیدگی کننده وقت دادگاه را نیز تعیین کرده که از طریق سخنگوی قوه قضاییه اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به اینکه شعبه رسیدگی کننده وقت دادگاه ضارب شهید خلیلی را تعیین کرده، صبح امروز دادگاه رسیدگی به پرونده شهادت طلبه ناهی از منکر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار