لیگ جهانی والیبال2014؛

ایتالیا صدر نشی مقتدر گروهA

تیم ملی والیبال ایتالیا با کسب 12 امتیاز در مجموع 4 بازی برگزار شده تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ جهانی جایگاه صدر نشینی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدارهای گروه A لیگ جهانی والیبال در هفته دوم با برگزاری بازی ایتالیا و ایران در شهر ورونا خاتمه یافت و ایتالیا با 3 امتیازی که از دومین مسابقه برابر تیم کشورمان کسب کرد جمع امتیازات خود را به عدد 12 رساند تا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد. این تیم در چهار بازی دو هفته ابتدایی خود 12 ست را برنده شد و تنها دو ست را در خاک برزیل واگذار کرد که شروعی رویایی برای لاجوردی‌پوشان به حساب می‌آید.

در این گروه برزیل و لهستان هر دو بازی هفته دوم را برگزار کرده بودند تا پرونده رقابتهای گروه A در پایان این هفته بسته شود. در بین چهار تیمی که در این گروه قرار دارند ایران تنها تیمی است که هیچ امتیازی کسب نکرده است چرا که لهستان و برزیل پیش تر یک برد را در کارنامه خود ثبت کرده بودند. تیم ایران سال گذشته با هدایت خولیو ولاسکو در دو بازی که در خاک ایتالیا انجام داده بود یک برد 3 بر یک و باخت 3 بر 2 را کسب کرده بود که حاصل آن 4 امتیاز برای ایران و 2 امتیاز برای لاجوردی‌پوشان بوده است این در حالی است که تیم کشورمان با هدایت کواچ حتی یک ست را هم از ایتالیایی‌ها نگرفت!

جدول رده‌بندی گروه A لیگ جهانی والیبال در پایان هفته دوم:

1 - ایتالیا(4 بازی) 12 امتیاز

2 - لهستان(2 بازی) 3 امتیاز(معدل ست 1.000)

3 - برزیل(4 بازی) 3 امتیاز(معدل ست 0.556)

4 - ایران(2 بازی) بدون امتیاز

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی علیخانی
۲۲:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام
خدا قوت
بچه های تیم ملی هیچ گناهی ندارند
مشکل تیم ملی :
1 ـ ضعف شدید سرمربی در چیدمان تیم
2 ـ نبود جانشین شایسته برای فرهاد ظریف

با تمام احترامی که برای فدراسیون والیبال قایل هستم باید بگم که جناب کواچ برای تیم بزرگ ایران بسیار کوچک هستند
آخرین اخبار