شهرکرد/

تغییر زمان برگزاری همایش ملی آب های معدنی

زمان برگزاری همایش ملی آب های معدنی، در شهرکرد، از خردادماه جاری به مردادماه امسال تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، از تغییر زمان برگزاری همایش ملی « آب های معدنی » از خردادماه جاری به مردادماه امسال خبر داد.

سید نعیم امامی در نشست هماهنگی این همایش گفت: همایش ملی آب های معدنی، چهاردهم و پانزدهم مرداد ماه امسال، به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.

وی افزود: تداخل زمان برگزاری این همایش با مسابقات جام جهانی، امتحانات پایان ترم دانشجویان و زمان بر بودن داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش علت تغییر زمان این همایش از خردادماه به مردادماه است.

امامی گفت: این همایش با محور توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصتها و چالش های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه ریزی توسعه صنعت آب معدنی در شهرکرد برگزار می شود.

امامی اظهار داشت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.chb.mimt.gov.ir مراجعه کنند.

به گفته وی؛ همایش ملی « آب های معدنی، با محوریت تولید و صادرات »، در محورهای فرصتها و چالش های فضای کسب و کار ایده آل در تولید و صادرات آبهای معدنی، بهینه سازی تولید، عرضه و صنعت بسته بندی آبهای معدنی و آشامیدنی، تولید، بهره برداری، نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته بندی آب معدنی، نقش مدیریت بازرگانی در تولید و صادرات آب های معدنی برگزار می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی ، آمایش سرزمین و پدافند غیر عامل در برنامه ریزی توسعه صنعت، آب معدنی کشور، آب های معدنی و جنبه های مدیریت منابع آب و محیط زیستی، جنبه های درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی از محورهای دیگر این همایش است.

یک هزار و 500 رشته چشمه در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد 700 رشته چشمه قابلیت آب معدنی دارد و حدود سه میلیارد متر مکعب آب این استان قابلیت فرآوری آب معدنی دارد و هم اکنون 13 واحد صنعتی آب معدنی در استان فعال است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.