فانی در جمع خبرنگاران خبرداد

برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی 17 مرداد/ بیمه "آتیه سازان حافظ" قانونی است

علی اصغر فانی گفت: مبنای سوالات امتحان نهایی کتاب درسی است و آموزش و پروش از جزوات دانش آموزان سوال تهیه نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت معلم شهید جواد نوروزی در جمع خبرنگاران درخصوص اجرای طرح جامع ایثارگران گفت: اجرای طرح جامع ایثارگران دردولت یازدهم به تصویب رسیده وما در حال پیگیری اجرایی شدن برنامه‌های آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران پرچم‌داران و حاملان انقلاب اسلامی هستند افزود: امیدوارم بتوانیم از حضور ایثارگران و جانبازان حداکثر استفاده را در نیل به اهداف امام و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

فانی در مورد افزایش مدارس شاهد خاطرنشان کرد: اگر نیاز داشته باشیم مدارس شاهد را افزایش می دهیم اما بعید می‌دانم زیرا سعی مان این است به جای افزایش مدارس شاهد در سطح عمق کیفیت مدارس را ارتقا دهیم.
فانی در پاسخ به سوال مبنی بر تاریخ برگزاری آزمون استخدامی  مربیان پیش دبستانی گفت: دستورالعمل این آزمون آماده شده و در جلسه هماهنگی که با معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری در پیش داریم امیدوار هستیم بتوانیم هماهنگی های لازم را انجام داده  تا اقدامی صورت دهیم.

وی با اشاره به اینکه 17 مرداد ماه تاریخ برگزاری آزمون مربیان پیش دبستانی است افزود: ممکن است در جلسه هماهنگی با معاونت توسعه منابع انسانی تاریخ محتوای آزمون تغییر یابد بنابراین بهتر است در این مورد اظهار نظری نکنیم و اجازه دهیم درصورت نهایی شدن ابلاغ نماییم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اعتراضات دانش آموزان نسبت به سوالات امتحان نهایی اظهار داشت: ممکن است دانش آموزان به این معترض باشند که سوالات از جزوه‌های درسی‌شان بوده است در صورتی که آموزش و پروش از جزوات دانش آموزان سوالی تهیه نمی‌کنند و مبنی سوالات امتحان نهایی کتاب درسی دانش آموزان است. اگر سوالی خارج از کتاب درسی تهیه شده باشد قابل بررسی است اما گزارشات ما حاکی از آن است که سوالات از کتاب درسی بوده و متاسفانه برخی از دانش آموزان عادت به جزوه خوانی دارند.

وی با اشاره به اینکه جزوه دانش آموزان ملاک آموزش و پرورش برای طرح سوالات امتحان نهایی نبوده و نخواهد بود افزود: این آمادگی را داریم اگر اشکالی در کار دیده شود آن را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

فانی درخصوص صدور کارت بیمه طلایی فرهنگیان نیز گفت: جلساتی در باشگاه فرهنگیان پیرو این موضوع برپا شده است و ما به دنبال پیاده کردن روشی هستیم که همکاران فرهنگی ما راحت‌تر باشند. اگر به این نتیجه برسیم که با صدور کارت فرهنگیان راحت‌تر هستند این اقدام را انجام می‌دهیم در غیر این صورت دفترچه برای آنان صادر می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان در باره بیمه آتیه سازان اضافه کرد: بیمه آتیه سازان حافظ هیچ مشکل قانونی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسیحا
۱۶:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
جگونه میتوان دراین ازمون شرکت کرد
Iran (Islamic Republic of)
مربی پیش دبستانی از خلخال
۱۵:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
با سلام و عرض ادب خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش
آقای وزیر من مربی پیش دبستانی لیسانس علوم تربتی هستم که از از سال 89-90 مشغول تدریس در مقطع پیش دبستانی در مدارس دولتی می باشم آیا این استخدامی شامل ما هم می شود با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهرسا
۱۴:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام چه کسانی میتونن در این ازمون شرکت کنن
آخرین اخبار