سرپرست مركز علمي كاربردي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي:

حرفه‌اي كردن علوم، مهم‌ترين هدف دانشگاه علمي كاربردي

حرفه‌اي كردن علوم و ارتقاء مهارت‌ها از اهداف مهمي‌است كه در واحدهاي علمي كاربردي دنبال مي‌شود.

مسعود كريملو مدير مركز علمي كاربردي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، افزود: يكي از دلايل بيكاري جوانان تحصيلكرده عدم مهارت و دور ماندن از بازار كار است.

عضو هيئت علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در ادامه ضمن اشاره به آمار بالاي دانشجويان كشور، خاطرنشان كرد: حرفه‌‌اي كردن علوم و تربيت نيروي متخصص از اهداف اصلي دانشگاه‌هاي علمي كاربردي است تا افراد با حرفه‌اي شدن در علوم و به عنوان نيروي متخصص وارد بازار كار شوند.

رئيس مركز علمي كاربردي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در ادامه خاطرنشان كرد: تربيت مربي مراكز پيش‌دبستان، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي گرايش اعتياد، مددكاري اجتماعي گرايش خانواده و همچنين مددكاري اجتماعي گرايش اورژانس اجتماعي به صورت حرفه‌اي در اين مركز به تصويب رسيده است و شاهد تحصيل جمعي از دانشجويان طي ترم‌هاي تحصيلي گذشته نيز بوديم.

كريملو مددكار اجتماعي مراقبت از سالمندان، خدمات سلامت‌- داروياري، مديريت- امور اداري، حسابداري- حسابداري مالي، فني- اپتيك، تربيت مربي پيش‌دبستاني و روابط عمومي- رفتار اجتماعي و افكارسنجي را از دوره‌هاي جديد مركز علمي كاربردي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي عنوان كرد.



انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.