وزير کشور سوريه :

برگزاری اين انتخابات مهمترين رويداد سوريه معاصر است

وزیر کشور سوریه پس از انداختن رای خود به صندوق تصریح کرد برگزاری انتخابات در این شرایط مهمترین رویداد تاریخ معاصر سوریه است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، وزیر کشور سوریه پس از انداختن رای خود به صندوق تصریح کرد برگزاری انتخابات در این شرایط مهمترین رویداد تاریخ معاصر سوریه است .

سرلشکر محمد الشعار با حضور در یکی از مراکز انتخاباتی دمشق رای خود را به صندوق انداخت و گفت : این مهمترین حادثه در تاریخ سوریه معاصر و گذرگاه سوریه به سوی امنیت و ثبات و سازندگی و خروج از بحران است .

الشعار گفت :این استحقاق ،مهمترین مساله برای سوریها در طول دوران گذشته بوده است . سوریه امروز در یک جشن واقعی به سر میبرد زیرا به مخالفت با تروریسم ، قتل ، تخریب و در موافقت با زندگی ، سازندگی و عبور از بحران و رسیدن به ساحل امنیت رای داد .   

این رویداد ،مناسبتی بسیار مهم است چرا که گذرگاه واقعی برای خروج از بحران سوریه به شمار می‌آید .

مردم سوریه با این حق خود پیامهایی به جهان مخابره کرد مبنی بر اینکه سوری‌ها کشورشان را به ساحل امنیت عبور خواهند داد و اراده و تمایل خود را برای رهایی از همه اشکال تروریسم به نمایش گذاشت . 

سرلشکر الشعار گفت : از  ساعت هفت صبح مردم به مراکز رای گیری سرازیر شدند و روند انتخابات به شکل ممتاز و خوبی پیش می‌رود .

ما شاهد آن هستیم که در همه مراکز انتخاباتی ازدحام زیادی وجود دارد . ما جز این استقبال گسترده از ملت سوریه انتظار نداشتیم زیرا سوریها تصمیم گرفته‌اند کشوری را که دوستش دارند بسازند و امنیت و سازندگی و شکوفایی را به آن هدیه کنند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار