چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت

همانطور که می دانید دیابت نوع 2 در حال گسترش است و عواقب بسیار بدی را روی بدنتان دارد اما شما می توانید با چند روش طبیعی و کم هزینه زیر به این بیماری مبتلا نشوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سایت prevention نوشت:  همانطور که می دانید دیابت نوع 2 در حال گسترش است و عواقب بسیار بدی را روی بدنتان دارد اما شما می توانید با چند روش طبیعی و کم هزینه زیر به این بیماری مبتلا نشوید.

قدم اول: شما باید وزن خود را کاهش دهید اگر شما فقط 5% از وزن خود را کم کنید تا 75% به دیابت نوع 2 مبتلا نمی شوید حتی اگر ورزش هم نکنید.

 

قدم دوم : خوردن دارچین تراست محققان آلمانی نشان دادند که خوردن 1 گرم دارچین در روز در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع 2 سبب کاهش 10% از  قند خون خود می شود دلیلش هم این است که ترکیبات موجود در دارچین باعث می شود گیرنده های انسولین تحریک شوند.

 

قدم سوم: ورزش کردن است حتی اگر با ورزش کردن وزنتان کم نشود. مطالعات نشان میدهد که زنانی که در اثر کار کردن در هفته یکبار عرق می کنند 30% کمتر به دیابت مبتلا می شوند.

 

قدم چهارم:  نوشیدن مرتب و روزانه قهوه است . نوشیدن 3 تا 4 فنجان قهوه در روز حدود 25 درصد از احتمال ایجاد دیابت‌ نوع 2  را می‌کاهد.

برچسب ها: چهار قدم ، جلوگیری ، دیابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار