فلسطین خواستار اقدام جدی سازمان ملل در توقف شهرک سازی صهيونيستی شد

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد از جامعه بین المللی درخواست کرد تا از ساخت 1500 واحد مسکونی صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن و دیگر تجاوزات رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، "ریاض منصور" نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد از جامعه بین المللی به ویژه شورای امنیت و مجمع عمومی درخواست کرد تا از ساخت 1500 واحد مسکونی صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن و دیگر تجاوزات رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

منصور روز گذشته پنج شنبه) در نامه هایی خطاب به "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد، "ویتالی چورکین" رئیس شورای امنیت و "جان آش" رئیس مجمع عمومی بر ضرورت تلاش جدی و بازخواست اسرائیل در تجاوزهایی که انجام می دهد، تاکید کرد.

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد با اشاره به وجود هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل از جمله 100 اسیری که در اعتراض به بازداشت بی دلیل خود (اسرایی که بدون تفهیم اتهام در زندان به سر می برند ) اعتصاب غذا کرده اند از جامعه بین المللی خواست تا اسرائیل را وادار به آزاد سازی اسرا کنند .

نامه اخیر منصور به روسای سازمان ملل متحد پس از 496 نامه ای است که پیش ازاین نمایندگان کشورهای دیگر در سازمان ملل متحد در شکایت علیه جنایتهای اسرائیل و نقض قوانین بین المللی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر از سوی این رژیم به روسای سازمان ملل متحد فرستاده اند .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار