درخشان: بعد از جام جهانی در مورد تمدید قرارداد صحبت کنید

کارشناس فوتبال گفت: اول باید ببینم کی روش در جام جهانی چه نتیجه‌ای می‌گیرد، بعد در مورد تمدید قرارداد وی صحبت کنیم.

درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در تیم ملی هر بازیکنی که شرایط بهتری نسبت به بقیه بازیکنان داشته باشد، در ترکیب قرار می‌گیرد تا حدودی نفرات اصلی تیم ملی نزدیک به 80 درصد مشخص است، 20 درصد باقی مانده در روز آخر و شرایط بازیکنان و تصمیم سرمربی تیم ملی است.

وی در مورد بازی‌های جام جهانی اذعان داشت: تیم ما باید خیلی با هوش بازی کند. بازیکنان ما باید با برنامه بازی کنند، فلسفه بازی‌های آسیایی با بازی‌های جام جهانی فرق دارد. در بازی های جام جهانی باید برنامه خاصی داشته باشی تا اشتباهی نکنی و شانس برنده شدن تیم خود را بالا ببریم.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه اگر ایران شبیه بازی با کره در بوسان در جام جهانی بازی کند، گفت بازی آخر ایران با کره بازی خاصی بود و یک اتفاق نباید ایران با این تفکر وارد جام جهانی بشود.

وی در مورد صحبت‌های کفاشیان در مورد تمدید قرارداد کی روش تاکید کرد: هم اکنون زمان این نوع صحبت‌ها نیست که بخواهیم در مورد تمدید قرارداد کی روش صحبت کنیم. اول باید دید که کی روش سرمربی تیم ملی چه نتیجه‌ای در جام جهانی می‌گیرد، بعد در مورد تمدید قرارداد باید صحبت کنیم.

وی در پایان در مورد نرفتن مجید صالحی با تیم ملی به برزیل خاطرنشان کرد: به نظر من وقتی ما برای تیم ملی یک سرمربی خارجی می‌آوریم، این مربی باید با تجربیاتی که دارد، به مربیان ما کمک بکند. من فکر می‌کنم باید از مربیان ایرانی در کادر فنی خود استفاده می‌کرد تا این مربیان تجربه جهانی بدست آورند و بعد از مسابقات جام جهانی به فوتبال ایران کمک می‌کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۸:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
جام جهاني بهترينها هستند کي روش هم بهترينه
آخرین اخبار