پخش ویژه برنامه های روز جوان از رادیو سلامت؛

جوانی را در چه می یابید؟

"شبکه رادیویی سلامت" دوشنبه 19 خرداد با پخش برنامه های متنوع ولادت با سعادت حضرت علي اكبر(ع) و روز جوان را گرامی می دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری این شبکه رادیویی از ساعت 17:10 با حضور دکتر کیمیاگر به موضوع «تغذیه مناسب برای جوانان» می پردازد. همچنین ساخت بهترین جمله با کلمات جوان، نشاط، ورزش و سلامت مسابقه پیامکی این برنامه است.

گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی در برنامه "زندگی جاری است" از ساعت 10:20 به مدت 40 دقیقه به بررسی «درک والدین، جوانان دیروز از نیازهای روانی فرزندان، جوانان امروز» می پردازد.

گروه سلامت معنوي و سبک زندگی سالم نیز در برنامه «تابيکران» به تهیه کنندگی فاطمه اسماعیلی قبل از اذان ظهر به مدت 35 دقيقه فضائل اخلاقي حضرت علی اکبر(ع) را بررسي مي‌کند.

همچنین، دکتر کاظمی روان شناس از ساعت 13:20 به مدت 40 دقیقه با حضور در  برنامه «سایبان آرامش» گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت به این سوال «چگونه جوان در هفت سال سوم زندگی می تواند وزیر و مشاور والدین باشد؟» پاسخ می دهد.

در ادامه برنامه ها، برنامه «سلام جوانی» کاری از گروه سلامت و تفریحات نیز از ساعت 17:00 به مدت 40 دقیقه با حضور کارشناسان موضوع «حضرت علي اكبر(ع) الگويي شايسته براي تحقق سبك زندگي جوانان» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

همچنین برنامه"حس خوب زندگی" از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم رادیو سلامت در ساعت 19:10 با حضور مهدی رستمی کارشناس مذهبی به موضوع "جوانی را در چه می یابید؟" می پردازد.

گفتنی است: برنامه های "شبکه رادیویی سلامت" بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، شبکه ، روان ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار