با حضور سردار جزایری؛

ششمین جشنواره جوان سرباز با نام حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد

ششمین جشنواره جوان سرباز جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با شعار سرباز، عزت دین، اقتدار و امنیت کشور به میزبانی نیروی هوایی ارتش و با حضور فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، ششمین جشنواره جوان سرباز جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با شعار سرباز عزت دین، اقتدار و امنیت کشور به میزبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تالار وزارت کشور برگزار شد.

 در این مراسم امیر سرلشگر حسنی سعدی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر محمودی معاون اجرایی ارتش و دبیر جشنواره، امیرنصرالله عزتی معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار رمضان شریف مدیر روابط عمومی کل سپاه، سردار زاده کمند از نیروی انتظامی، سردار رحیمی از سپاه، سردار آسودی معاون فرهنگی سپاه، اسماعیل نجار معاون وزارت کشور و استاندار سابق کرمان و گلزاری معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.  

در این مراسم از خانواده شهیدان سرباز وظیفه اسدالله محبوب، رمضان روحی و علیرضا قرایی مقدم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، توحید آقازاده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمید سالاری از نیروی انتظامی، غلامحسین آشنا از وزارت دفاع و بهروز دودکان لویی میلان تجلیل به عمل آمد.   
 
همچنین در این مراسم ارتباط تصویری مستقیم با امیرسرتیپ خادمی فرمانده تیپ 92 زرهی خوزستان برقرار شد.  

در این مراسم که با حضور جمع گسترده‌ای از سربازان نیروهای مسلح برگزار شد امیر محمودی معاون اجرایی ارتش و دبیر جشنواره به ارائه گزارشی از این جشنواره پرداخت و امیر سرلشگر حسنی سعدی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح بر لزوم فراهم کردن شرایط خوب برای سربازان تأکید کرده و از کسانی که علیه مقام والای خدمت مقدس سربازی می‌نویسند انتقاد کرد.   
 
در ادامه این مراسم گلزاری معاون جوانان ورزش و جوانان به ارائه سخنرانی پرداخت و همچنین حامد زمانی خواننده انقلابی به اجرای چند قطعه هنری با عنوان "گزینه‌های روی میز" و همچنین درباره ترانه جدید "روز جوان" و "حضرت علی اکبر (ع)" که قرار است در مشهد مقدس  رونمایی کند پرداخت.  

هم‌چنین؛ سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح از حامد زمانی تجلیل کرد و لوح تقدیری به مناسبت سرود مرگ بر آمریکای او  تابلوی قرآنی به وی اهدا کرد.   
 
همچنین در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی از روحانیون سازمان هنری شهرداری تهران در جمع پرشور سربازان درخواست یک هفته تشویقی برای سربازان کرد که با استقبال پرشور سربازان و نیز موافقت ضمنی امیر سرلشگر حسنی سعدی قرار گرفت.  

در پایان این مراسم نیز از برگزیدگان ششمین جشنواره جوان سرباز از نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد و خاطره امیر سرلشگر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش درباره فداکاری یک سرباز وظیفه در دوران دفاع مقدس در حفاظت از خودروی بیت‌المال در خط مقدم جنگ قرائت شد.   
 
گفتنی است؛ ششمین جشنواره جوان سرباز با نام جشنواره حضرت علی‌اکبرع) در محورهای سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی، سرباز ایثارگری و فداکاری (شهید و جانباز)، سرباز وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته، سرباز امور فرهنگی هنری و تبلیغاتی، سرباز خلاقیت ابتکار و فن‌آوری، سرباز ورزش و تربیت‌بدنی، سرباز نظم و انضباط اجتماعی، سرباز دینداری و بصیرت، سرباز مسئولیت‌پذیری و خانواده و سرباز سازندگی و تفکر بسیجی برگزار شد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار