ادامه عملیات موفقیت آمیز ارتش سوریه

ارتش سوریه با تشدید عملیات خود علیه شبه نظامیان تکفیری تلفات سنگینی را به آنها وارد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی،خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)گزارش داد، ارتش سوریه روز سه شنبه (۲۰ خرداد) با ادامه عملیات پاکسازی خود علیه شبه نظامیان در مناطق الهلاک و شیخ لطفی در حلب شمار کثیری از شبه نظامیان را کشته و تجهیزات آنها را از بین بردند.

نیروهای سوری همچنین با حمله به مخفیگاه‌های شبه نظامیان در بسیاری از مناطق از جمله خان طومان، اربید، قادی عسکر و المنصوره در حومه حلب شمار زیادی از آنها را کشته و بسیاری دیگر را مجروح کردند.

سربازان سوری همچنین در شهر جیسرین در حومه دمشق با شبه نظامیان درگیر شده و ده‌ها تن از آنان را کشتند. سربازان ارتش سوریه همچنین در منطقه غوطه واقع در شرق پایتخت با هدف قرار دادن مخفیگاه‌های شبه نظامیان شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

واحدهای ارتش سوریه در شهر سراقب در استان ادلب با شبه نظامیان تکفیری درگیر شده، مخفیگاه‌های آن‌ها را نابود کرده و تمامی شبه نظامیان را از بین بردند.

سربازان سوری چندین شبه نظامی را در شهر الرستن در حومه حمص کشتند.

سربازان سوری همچنین تلاش شبه نظامیان برای نفوذ به روستای مسکر الحسان در حومه شرقی حمص را دفع کردند.

واحدهای ارتش عملیات گسترده‌ای علیه شبه نظامیان مورد حمایت خارج در دیگر نقاط کشور انجام داده و تلفات سنگینی بر آنها وارد کردند.

سوریه از مارس ۲۰۱۱ عرصه خشونت مرگباری است. بنا به گزارش‌ها قدرت‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه قطر، عربستان و ترکیه از شبه نظامیان سوریه حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادامه ، عملیات ، موفقیت ، میز ، ارتش ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار