مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: بزرگترین وظیفه‌ی منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) در کلام رهبر معظم انقلاب، تشکیل کمیته ویژه از سوی استانداری برای پیگیری حادثه طوفان تهران، عربستان سعودی حامی اصلی گروه تروریستی داعش و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


بزرگترین وظیفه‌ی منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) در کلام رهبر معظم انقلاب

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/23/2335604_373.jpg
کسی که وقتی کشور اسلامی مورد تهدید دشمن است، آماده‌ی دفاع از ارزشها و میهن اسلامی و پرچم برافراشته‌ی اسلام است، میتواند ادعا کند که اگر امام زمان بیاید، پشت سر آن حضرت در میدانهای خطر قدم خواهد گذاشت. اما کسانی که در مقابل خطر، انحراف و چرب و شیرین دنیا خود را میبازند و زانوانشان سست میشود....

تشکیل کمیته ویژه از سوی استانداری برای پیگیری حادثه طوفان تهران


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/21/2331701_389.jpg
استاندار تهران گفت: کمیته‌ ویژه‌ای از سوی استانداری تهران برای پیگیری حادثه طوفان تهران تشکیل شده است.

روحانی: ایران اجازه نخواهد داد حامیان تروریست‌ها با صدور تروریسم به عراق، امنیت و ثبات این کشور را برهم بزنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/23/2335672_848.jpg
رییس‌جمهور کشورمان عصر پنجشنبه با "نوری المالکی" نخست وزیر عراق گفت‌وگو و آخرین وضعیت تحولات شمال عراق را بررسی کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران تمامی تلاش‌های خود در حوزه بین‌المللی و منطقه‌ای را برای مقابله با این امر به کار خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که حامیان تروریست‌ها با صدور تروریسم به عراق، امنیت و ثبات این کشور را برهم بزنند.

وزیر و معاونان وزارت اطلاعات با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند

وزیر، قائم مقام، معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات به نمایندگی از طرف سربازان گمنام امام زمان(عج) حضور یافته و با اهداء گل و نثار فاتحه با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبر مدظله العالی تجدید عهد و پیمان کردند.

تامین حداکثری منافع ملی؛ رویکرد اصلی دولت در عرصه دیپلماسی
سفیر جدید کشورمان در سوییس پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رییس جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد.

از مجرم شناخته شدن مدیر مسئول سایت "نکات پرس" تا مغایر عفت عمومی بودن صحنه‌های تئاتر "تانگوی تخم مرغ داغ"
مهمترين رويدادهای دستگاه قضا طی هفته گذشته، رد شکایت کارگران از میزان افزایش دستمزد در دیوان عدالت اداری، برخورد جدی با عاملان ناامنی در زندان، مجرم شناخته شدن مدیر مسئول سایت "نکات پرس"، برخورد جدی با مظاهر ابتذال و بد حجابی، محاکمه غیابی برادر "مه آفرید"، صدور کیفرخواست برای 27 نفر از متهمین فتنه 88، مغایر عفت عمومی بودن صحنه‌های "تانگوی تخم مرغ داغ و... بود.

از صحنه خارج کردن قرآن/ کلمه «آخوند سیاسی» موازن با آخوند بی‌دین شده بود و اکنون نیز هست
دیدیم اگر کسی دم از حکومت اسلامی برمی‌آورد و از سیاست، که نقش بزرگ اسلام و رسول بزرگوار ـ صلی الله علیه و آله وسلم ـ و قرآن و سنت مشحون آن است، سخن می‌گفت گویی بزرگترین معصیت را مرتکب شده؛ و کلمه «آخوند سیاسی» موازن با آخوند بی‌دین شده بود و اکنون نیز هست.

عربستان سعودی حامی اصلی گروه تروریستی داعش
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: سوالی که اکنون برای جوامع بشری مطرح می‌شود این است که تامین مالی چند ساله گروه تروریستی داعش به چه نحوی صورت گرفته است، آیا داعش خودش گنج بی‌پایان پیدا کرده یا از صندوق‌های خیرات این بودجه را تامین می‌کند؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار