قدمیاری خبر داد

تاسیس باشگاه فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در آینده نزدیک

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از تاسیس باشگاه فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد، اولین نشست هم اندیشی اعضای تشکل‌های دانشجویی و هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی قدمیاری مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی  در واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

قدمیاری با بیان اینکه پویایی و نشاط تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی به منزله پویایی و نشاط محیط دانشگاه است، گفت: تشکل‌ها باید به جایگاه حقیقی خود باز گردند که همان نقش آفرینی بیشتر در امور راهبردی دانشجویان است.

وی تصریح کرد: ماهیت فعالیت دانشجویی همواره انتقاد و مطالبه‌گری بوده است که ما از این  انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دبیرخانه از تمامی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی که در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند با هر سلیقه سیاسی حمایت لازم را به عمل می‌آورد.

وی اظهار داشت: تشکل‌ها می‌بایست در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت داشته باشند.

قدمیاری با اشاره به اینکه اینگونه نشست‌ها فرصت مغتنمی است تا به صورت مستقیم و رو در رو مشکلات، دغدغه‌ها و  نقطه نظرات فعالان دانشجویی را بشنویم، بیان داشت: به زودی برنامه راهبردی تشکل‌ها ارایه می‌شود و تشکل‌ها هم در خواست می‌کنم هر چه سریعتر انتخابات خود را برگزار کنند تا موقعیت شروع کار اتحادیه‌های دانشجویی هم فراهم شود.

وی اضافه کرد:جشنواره‌های آموزشی به طور آزمایشی در هفت استان شروع به کار کرده و بعد از اصلاح طرح در تمامی استان‌ها اجرا خواهد شد.

 مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم در آینده نزدیک باشگاه فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد را تاسیس کنیم، گفت: امیدواریم از این طریق بتوانیم از تجربه ادوار تشکل‌های دانشجویی استفاده کنیم.

در این نشست صمیمانه که به صورت پرسش و پاسخ بیش از چهار ساعت به طول انجامید دبیران و فعالان تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی به بیان برخی نکات و مطالبات دانشجویان پرداختند که علی قدمیاری پاسخ‌های لازم را ارائه داد.

در انتهای این دیدار سه نفر از اعضای شورای مرکزی سه اتحادیه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از تشکل ها و هیئت های مذهبی این دانشگاه با تشکر از برگزاری این نشست، خواستار برگزاری ماهانه اینگونه نشست ها گردیدند که مورد استقبال و تایید مدیر کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار