کرمانشاه/

صرفه جویی 3 میلیون لیتری بنزین در کرمانشاه رقم خورد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از صرف جویی حدود سه میلیون لیتری بنزین در هفته های آغازین اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


رمضان هاشمی با اشاره به آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها از اردیبهشت ماه سال جاری گفت: طی مدت اجرای طرح شاهد کاهش چشمگیری در فرآورده هایی همچون بنزین و نفت بوده ایم.

وی با اشاره به کاهش تقریبی سه میلیون لیتری بنزین با اجرای هدفمندی یارانه ها در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: از آغاز اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها از تاریخپنجم اردیبهشت ماه سال جاری تا پایان همان ماه29 میلیون و655 هزار و600 لیتر بنزین در استان مصرف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 32میلیون372 هزار و400 لیتر با کاهش تقریبی سه میلیون لیتری همراه بود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه  همچنین از کاهش نزدیک به شش میلیون لیتری مصرف نفت سفید طی این مدت دراستان خبر داد و اظهارکرد: در اردیبهشت ماه سال جاری و پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه هاچهار میلیون و 659 هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مصرف 10 میلیون و 842 هزار و 100 لیتر نزدیک به شش میلیون لیتر کاهش داشت.

هاشمی با اشاره به مصرف 63 میلیون و 519 هزار و 200 لیتر نفت گاز و 44 میلیون و 418 هزار لیتر نفت کوره پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها( اردیبهشت ماه) در استان،عنوان کرد: میزان مصرف هر یک از این محصولات نیز نسبت به مدت مشابهسال گذشته به ترتیب با کاهش تقریبی هفت و دو میلیون لیتری همراه بود.

برچسب ها: کرمانشاه ، میلیون ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.