سفره افطار اقوام ایرانی در شبکه دو

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو از پخش تصاویر و فیلم هایی از مناسک ماه مبارک رمضان و سفره مختلف اقوام مختلف ایران در برنامه «یک برش زندگی» خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو،  مهدی آذرمکان گفت: با شروع ماه مبارک رمضان برنامه «یک برش زندگی» با رویکرد تازه ای روی آنتن می رود، در حقیقت بخش مهمی از این برنامه صبحگاهی به پخش تصاویر و فیلم هایی خبرنگاران افتخاری این برنامه از ماه مبارک رمضان اختصاص داده می شود.
 
وی گفت:  ماه مبارک رمضان که هر سال با شکوهی بیشتر در کشور برپا می شود، در میان اقوام ایرانی با آداب و رسوم مختلفی همراه است، قصد داریم در این برنامه مخاطبان «یک برش زندگی» را با خود همراه کرده و به شمالی ترین تا جنوبی ترین، شرقی ترین تا غربی ترین نقاط کشور سفر کنیم.
 
آذرمکان تصریح کرد: مناسک و سفرهای افطار ماه مبارک رمضان سوژه اصلی «یک برش زندگی» خواهد بود، قصد داریم با این کار مردم را با آداب و سنن مذهبی اقوام مختلف ایران آشنا کنیم.
 
وی افزود: گروه اجتماعی شبکه دو در ماه مبارک رمضان همچنان با قوت به پوشش اخبار جام جهانی می پردازد و تلاش خواهد کرد در برنامه «جام از نگاه دو» تازه ترین اخبار این رخداد مهم ورزشی را در اختیار مخاطبانش قرار دهد. 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.