المیادین:

اسرائيل با اشغال کامل کرانه‌باختری برای حمله به غزه آماده می‌شود

شبکه المیادین گزارش داد: با خروج نیروهای امنیتی تشیکلات خودگردان از مناطق فلسطینی، کرانه باختری در عمل به اشغال کامل نظامیان اسرائیلی درآمده است و این رژیم برای حمله به نوار غزه آمده می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران شبکه المیادین گزارش داد: با خروج نیروهای امنیتی تشیکلات خودگردان از مناطق فلسطینی، کرانه باختری در عمل به اشغال کامل نظامیان اسرائیلی درآمده است و این رژیم برای حمله به نوار غزه آمده می‌شود. 

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در کرانه باختری، درباره شهادت یک فلسطینی دیگر در این منطقه گفت: نظامیان اسرائیلی حتی به صرافیها و شرکت‌های رسانه‌ای که تجهیزات پخش ماهواره‌ای داشتند حمله و تجهیزات آنها را مصادره کردند.

 ما به همین علت مجبور هستیم با شما تماس اینترنتی داشته باشیم. نظامیان اسرائیلی حتی گوشی‌های تلفن همراه بعضی فلسطینی‌ها را در بیت لحم توقیف کردند. 

خبرنگار این شبکه افزود: بازداشت‌ها در بیت لحم، رام الله، الخلیل و نابلس ادامه دارد. مقامات اسرائیلی هم به تهدیدات و هشدارهای خود علیه فلسطینی‌ها ادامه می‌دهند. در بیست و چهار ساعت گذشته سه فلسطینی به شهادت رسیدند. 

روشن است که مقامات اسرائیلی نگران آغاز انتفاضه جدید هستند، زیرا نارضایتی فلسطینی‌ها در حال گسترش است. نظامیان اسرائیلی وارد هر منطقه‌ای که می‌شوند با مقاومت جوانان فلسطینی روبرو می‌شوند.

 نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین از خیابانها خارج شده‌اند. اسرائیل در عمل همه کرانه باختری را به اشغال خود درآورده است. حتی خانه‌های افسران امنیتی تشکیلات خودگردان هم بازرسی می‌شود. 

خبرنگار المیادین خاطر نشان کرد: اقدامات نظامیان اسرائیلی فقط علیه جنبش حماس نیست و شاهد بازداشت فعالان جنبش‌های مختلف فلسطینی هستیم.  

گروه‌های فلسطینی و حتی در داخل تشکیلات خودگردان موضع مشترکی درباره این شرایط وجود ندارد. اسرائیل از احتمال حمله نظامی به غزه سخن می‌گویند. نظامیان اسرائیلی برای حمله به غزه تمرین می‌کنند. این نظامیان در حال آماده باش هستند و شماری از نیروهای ذخیره هم به خدمت فرا خوانده شدند. 

خبرنگار این شبکه گفت: همه گروه های فلسطینی اشغالگران را مسئول شرایط کنونی می‌دانند. بنیامین نتانیاهو طرح سیاسی و امنیتی دقیقی را اجرا می‌کند و می‌داند چه اهدافی را دنبال می‌کند. اسرائیل می‌خواهد با پاکسازی سیاسی کرانه باختری از جنبش حماس این منطقه را از نوار غزه جدا کند. می‌توان گفت آنچه در کرانه باختری رخ می‌دهد، زمینه سازی اسرائیل برای عملیات علیه نوار غزه است. 

انتهای پیام/


برچسب ها: اسرائیل ، حمله ، کرانه ، باختری ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۱ تير ۱۳۹۳
خدا اسرائیل را نابود کنه
آخرین اخبار