تاج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیگیری رعایت سقف بودجه توسط تیم‌ها از سوی سازمان لیگ / باشگاه پیکان باید مدارک صحیح در مورد قرارداد بازیکنانش را ارائه دهد

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص شایعه قرارداد 2 میلیاردی رحمتی با تیم پیکان گفت: قانون سقف قرارداد دیگر وجود ندارد اما ما به شدت پیگیر رعایت سقف بودجه از سوی تیم‌ها هستیم.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال سقف بودجه فقط مربوط به باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست و دیگر باشگاه‌ها هم مکلف به اجرای سقف بودجه هستند.

رئیس سازمان لیگ برتر در ادامه اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم که پیکان با رحمتی قرارداد 2 میلیاردی بسته باشد به هر حال باشگاه پیکان مبلغی که به رحمتی می‌د‌هد با همان قراردادی که در سایتش منتشر می‌کند باید برابر باشد و مغایرتی وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: باشگاه پیکان باید مدارک و مستندات صحیح را در مورد قرارداد بازیکنان ارائه دهد و مدارک ارائه شده نباید جعلی باشد.

تاج عنوان کرد: تیم پیکان سقف بودجه‌اش را نزدیک 15 میلیارد تومان اعلام کرده است و براساس این بودجه باید با بازیکنانش قرارداد ببندد.
به هر حال باشگاه پیکان مبلغی که به رحمتی می‌دهد با مبلغی که در سایتش منتشر می‌کند باید یکی باشد و گرنه با این باشگاه برخورد می‌کنیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: سقف ، بودجه ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار