بررسی چگونگي مقابله خانواده ها با اعتیاد در "عصر خانواده"

برنامه "عصر خانواده" در هفته اي كه پيش رو داريم، به معضل مواد مخدر و چگونگي مقابله خانواده ها با آن مي پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو، "مريم آهنگري" گفت: برنامه "عصر خانواده" در هفته اي كه پيش رو داريم، به معضل مواد مخدر و چگونگي مقابله خانواده ها با آن مي پردازد.

وي افزود: در برنامه شنبه 31 خرداد با حضور دكتر زهرا بنياديان (مدير كل امور زنان ستاد مبارزه با مواد مخدر) به واكاوي راههاي مقابله با مواد مخدر پرداخته شد و اشاره به اين نكته كه بانوان در تمامي عرصه‌هاي اجتماعي و خانوادگي مي توانند منشأ اقدامات جديد و باورنكردني از سوي خانواده خود بالاخص همسرانشان باشند و با توجه به اينكه اعتياد، يك نوع بيماري است بايد به اين بلاي خانمان سوز به عنوان يك بيماري نگاه كرد و با فرد معتاد همچون يك بيمار رفتار نمود.
 
آهنگری خاطرنشان كرد: اين برنامه يكشنبه اول تير ميزبان دكتر حميد صرافي (مدير كل تحقيقات ستاد مبارزه با مواد مخدر) و دكتر عليخاني (متخصص پوست و مو) است تا پيرامون تأثيرات مخرب استفاده از مواد مخدر بر روي پوست و مو اشاره شود و دوشنبه 2 تير، شهين دخت ملاوردي (معاون امور زنان در دفتر رياست جمهوري) مهمان اين برنامه است. سه شنبه 3 تير هم حميد براتي (مدير كل آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر) و دكتر حكمت (دندانپزشك) در اين برنامه حضور خواهند داشت تا به تأثيرات سوء مصرف مواد مخدر بر روي دندانها اشاره كنند.
 
برنامه «عصر خانواده» كه كاري از گروه خانواده شبكه دو سيماست به تهيه كنندگي محمدجواد عبدالرحمان از شنبه تا سه شنبه اين هفته به موضوع مواد مخدر مي پردازد. اين برنامه ساعت 17 از شبكه دو پخش مي شود. اجراي «عصر خانواده» را در روزهاي شنبه و دوشنبه (ژاله صادقيان) و روزهاي يكشنبه و سه شنبه (فريبا محمدي) به عهده دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار