"دانشگاه جامع علمی‌کاربردی" در نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی و معدن حضور یافت

دانشگاه جامع علمی کاربردی در نمایشگاه بین المللی سنگ‌های تزیینی با حدود 200 شرکت داخلی و خارجی در 4 بخش اصلی اکتشاف، ‌استخراج، فرآوری و صادرات جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و به نمایش عموم گذاشت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دانشگاه جامع علمی کاربردی در نمایشگاه بین المللی سنگ‌های تزیینی با  حدود 200 شرکت داخلی و خارجی در 4 بخش اصلی اکتشاف، ‌استخراج، فرآوری و صادرات جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و به نمایش عموم گذاشت.

بنا بر این گزارش آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، چین، ترکیه، کویت، روسیه، برزیل و هند کشورهایی هستند که شرکت‌ها و نمایندگی‌های آنها در ششمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایستک 2014 حضور داشته و تولیدات، صنایع و تجهیزات مربوط به صنعت معدن و سنگ را ارائه کرده‌اند. 

گفتنی است ششمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران ایستک 2014 یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی جهان می‌باشد که در این نمایشگاه دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و مرکز رشد خوشه فناوری‌های سنگ و صنایع وابسته اصفهان متعلق به مرکز آموزش علمی‌کاربردی تیران و کرون حضور داشتند و به معرفی مرکز رشد خوشه‌فناوری‌های سنگ، جذب ایده‌های فناورانه جهت پذیرش در مرکز رشد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی پرداختند.

بنا بر این گزارش در ششمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن و ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایستک 2014 دست‌اندکار داخلی صنعت سنگ کشور اعم از معدن‌داران، کارخانجات فرآوری، سازمان ماشین‌آلات و ابزارآلات، صادر کنندگان و همچنین ‌رؤسای انجمن‌های سنگ و هیئت‌های تجاری کشورهای صاحب نام در این صنعت و کلینیک‌های ساختمانی حضوری پررنگ داشتند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.