مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد

استقبال از پروازهای تفریحی در فرودگاه‌های "رامسر و نوشهر"

مشاء زمینی اعلام کرد: در اطراف فرودگاه رامسر بالغ بر 100 هکتار زمین وجود دارد که در اختیار فرودگاه است و سرمایه‌گذار می‌تواند پایه و اساس تجاری‌سازی را در آن ترویج کند.

مشاء زمینی، مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران(ساری) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بسترسازی در استان مازندران به‌منظور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش فرودگاهی فراهم شده است، گفت: سرمایه‌گذار سعی دارد در فرودگاهی سرمایه‌گذاری کند که در بازه زمانی مشخص سرمایه‌اش را بتواند دریافت کند.

وی افزود: فرودگاه ساری به این سمت و سو حرکت می‌کند که از توان و سرمایه بخش خصوصی در برخی پروژه‌ها استفاده کند.

مشاء زمینی بیان داشت: با توجه به وجود 3 فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر در استان مازندران و اقلیم آب و هوایی خاص در آن، استقبال از پروازهای تفریحی در این فرودگاه‌ها بسیار بالا است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران(ساری) در ادامه تصریح کرد: تاکنون سرمایه‌گذارانی برای همکاری در تکمیل پروژه‌های فرودگاهی استان مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند که منتظر جواب نهایی آنان برای همکاری برای اتمام پروژه‌ها هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: بستر برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فرودگاه رامسر فراهم شده که می‌تواند نسبت به فرودگاه‌های دیگر این استان موفق‌تر باشد.

مدیرکل فرودگاه‌ ساری گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در فرودگاه نوشهر وجود دارد، می‌توانیم بخش خصوصی را برای استفاده از این زیرساخت‌ها راغب کرده تا در مجموعه فرودگاهی به عنوان یک شهر فرودگاهی سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهند.

مشاء‌زمینی ادامه داد: در اطراف فرودگاه رامسر بالغ بر 100 هکتار زمین وجود دارد که در اختیار فرودگاه است که سرمایه‌گذار می‌تواند پایه و اساس تجاری‌سازی را در آن ترویج کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های خصوصی پروازهای تفریحی هر روز درخواست های متعددی مبنی بر فعالیت در فرودگاه نوشهر و رامسر را دارند چراکه احداث دانشکده‌های خلبانی و آموزشگاه‌های مربوط به آن به عنوان یک بخش درآمدزا برای فرودگاه‌های رامسر و نوشهر می‌تواند باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار