شهرکرد/ در حوزه های امتحانی چهارمحال و بختیاری:

رقابت ۱۷۸۸۰ داوطلب آزمون سراسري دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

همزمان با سراسر کشور، رقابت علمی 17 هزار و 880 داوطلب آزمون سراسری سال 1393 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای پنج شنبه جمعه و شنبه؛ پنجم، ششم و هفتم تیرماه در حوزه‌های امتحانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد، براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شهرکرد:

۱۷۸۸۰ داوطلب استان چهارمحال و بختياري در روزهاي پنج شنبه، جمعه و شنبه، ۵، ۶ و ۷ تيرماه سال جاري، همزمان با سراسر کشور، در آزمون سراسري سال 139۳ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.

آزمون سراسري سال 139۳ در گروه‌هاي علوم رياضي، علوم تجربي، علوم انساني، هنر و زبان خارجي و در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنج شنبه و جمعه، پنجم و ششم تیرماه و صبح شنبه، هفتم تیرماه در حوزه‌های امتحانی سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

از این تعداد 10503 نفر معادل 75/58 درصد را دختران و 7377 نفر معادل 41.25 درصد را پسران تشکیل می دهند.

همچنین آمار داوطلبان كنكور سراسري سال 139۳ نسبت به سال گذشته در استان چهارمحال و بختياري، 758 نفر معادل 06/4 درصد كاهش نشان می دهد.

لازم است داوطلبان آزمون سراسری سال 93 دانشگاه ها برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، با در اختیار داشتن شماره پرونده و شماره کد رهگیری ثبت نام خود، به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

گفتني است: در صورت وجود نقص احتمالي در كارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان در شهرستان‌های شهركرد، بن و سامان، باجه رفع نقص مستقر در دانشگاه شهركرد، در شهرستان بروجن باجه رفع نقص مستقر در دانشگاه پيام نور بروجن، در شهرستان اردل باجه رفع نقص مستقر در دانشگاه پيام نور اردل، در شهرستان فارسان، باجه رفع نقص مستقر در اداره آموزش و پرورش فارسان و در شهرستان لردگان، باجه رفع نقص مستقر در اداره آموزش و پرورش لردگان، از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روزهاي توزيع كارت، آماده پاسخگويي به داوطلبان خواهند بود.

تأکید می‌گردد: با توجه به اینکه فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت 7:30 و بعد از ظهرها رأس ساعت 15 آغاز می‌گردد، دربِ حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت 7:20 و بعد از ظهرها رأس ساعت 14:40 بسته خواهد شد و لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن دربِ حوزه‌های امتحانی ممانعت به عمل می آید.

همچنین داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، تبلت، جزوه، کتاب، ماشین‌ ساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آنها، همچین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.

ضمناً از داوطلبان درخواست شده؛ به دلیل عدم وجود پارکینگ، برای حضور در حوزه‌ امتحانی، از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.