شهر زبان‎های خارجی سال آینده

معاون آموزش جهاد دانشگاهی واحد استان قم، با اشاره به اقدامات و سیاست‌های این نهاد انقلابی در سال آینده، از تاسیس شهر زبان‎های خارجی توسط این نهاد در قم خبر داد.

شهر زبان‎های خارجی سال آینده در قم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا حبیبی طی کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت ‌های معاونت آموزش در بخش زبان‎های خارجی گفت: اجرای این طرح در سال آینده فضایی را ایجاد خواهد کرد که زبان آموزان در یک فضای کاملا عملی در فضای زبان کشور خاص حضور یابند به نحوی که همه شرایط برای تکمیل و امتحان محفوظات و کاربردی کردن جملات آموزش دیده شده فراهم باشد.
 
وی تبدیل آموزش زبان خارجی از حالت تئوری به یک پروژه کارشناسی و عملی را مهمترین هدف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت:  البته این اقدام با در نظر گرفتن فضای فرهنگی ایرانی اسلامی انجام خواهد شد.
 
معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد استان قم، انجام طراحی، تدوین و برگزاری دوره‎های آموزشی زبان‎های فرانسه، عربی، آلمانی و ایتالیایی دراستان را مورد توجه ویژه قرارداد و افزود: اجرای طرح بزرگ بومی‌سازی منابع آموزشی در عرصه زبان‎های خارجی نیز از اولویت‌های جهاددانشگاهای واحد قم در سال آینده به شمار می رود.
 
حبیبی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری ۴۱۰ هزار نفر ساعت آموزش با حضور ۱۱ هزار فراگیر در دوره‎های آموزشی جهاددانشگاهی در سال جاری،  گفت: توسعه فضای آموزشی در سال ۹۶ یکی از مهمترین اهداف جهاددانشگاهی واحد قم است که در این راستا بدنبال ایجاد یک فضای آموزشی خاص در شهر پردیسان هستیم.
 
وی در پایان گفت: با توجه به مشکلات تردد روحانیون و دانشجویان و اقشار مختلف ساکن در این منطقه بسته کامل شش گانه آموزشی ارایه خواهد شد که این کار تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده اجرایی می شود.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.