به مناسبت هفته وحدت مجموعه ارزشمندی از کتابهای زبانهای خارجی با موضوع حضرت محمد(ص) در كتابخانه مركزی آستان قدس رضوی در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این نمایشگاه مجموعه ارزشمندی از کتابهای چاپی مرتبط با زندگی، سيره، آداب و اخلاق حضرت محمد(ص) به 17 زبان خارجی و

در مجموع حدود 200 عنوان کتاب شامل 130 عنوان به زبان انگلیسی و تعداد 65 عنوان به زبانهای دیگر در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

کتابهای این نمایشگاه به زبانهای انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اردو، آلبانی، اسپانیایی، ایتالیایی، بلغاری، بوسنیایی، پرتغالی، تاجیکی، ترکمنی، ترکی آذری، ترکی استانبولی، چینی، روسی و رومانیایی است.

محمد(ص) مردانگی و ایمان، اقتدا به محمد(ص)، نگرشی نو به اسلام در جهان معاصر و زندگانی حضرت محمد(ص) برخی از عناوین کتابهای این نمایشگاه می‌باشد.

همچنین کتاب زندگی حضرت محمد(ص) بر پایه کهن‌ترین منابع نوشته مارتین لینگز که در میان آثار این نویسنده به عنوان شاهکار وی شناخته شده و از مشهورترین و پرخواننده ترین آثار درباره زندگی پیامبر اسلام (ص) به زبان انگلیسی است به عنوان یکی از آثار نفیس این نمایشگاه است.

نمايشگاه كتابهای زبانهای خارجی با موضوع حضرت محمد(ص) همه روزه از تاريخ 3 تا 10 دی از ساعت 8 تا 19 درمحل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذيرای عموم علاقه مندان می‌باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.