خاطرات افخمی و نفیسه روشن از "پنج کیلومتر تا بهشت"

پشت صحنه ساخت مجموعه رمضانی " پنج کیلومتر تا بهشت" در قالب " پشت ماه" از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ " پشت ماه "به تهیه کنندگی محمد هوشمند با هدف به تصویر کشیدن پشت پرده بهترین سریال های رمضانی سال های اخیر سیما به تهیه کنندگی محمد هوشمند در شبکه مستند تولید شده است و در ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می شود.
 
در اولین قسمت از این برنامه که دوشنبه 9 تیرماه ، ساعت 19 از شبکه مستند پخش می شود.

 پشت صحنه سریال « پنج کیلومتر تا بهشت » به تصویر کشیده می شود و علیرضا افخمی کارگردان این مجموعه به همراه نفیسه روشن و داوود هاشمی خاطرات خود را از روند تولید این مجموعه بازگو می کنند.
 
« پنج کیلومتر تا بهشت » با بازی داریوش فرهنگ ،شهرام قائدی ، رضا توکلی ، مهدی سلوکی ، شهنام شهابی ، پردیس افکاری ، شبنم قلی خانی ، نفیسه روشن و ... درباره جوانی به نام امیرحسین است كه كارمند شركت واردات داروی همایون است او مدتی است كه به آیدا دختر همایون علاقه‌مند شده است، اما در یك شب اموال شركت به سرقت می‌رود و این آغاز ماجراهای بسیار برای امیرحسین، آیدا و اطرافیان آنهاست.
 
گفتنی است: شبکه مستند،‌ با انتخاب 25 سریال رمضانی از بین 40 سریال سال‌های اخیر در گفتگو با تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران آنها سراغ پشت پرده این آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است.
 
«صاحب‌دلان»، «اغما»،‌ «ملکوت»، «او یک فرشته بود»، «خانه به دوش» و «مثل هیچکس» از جمله این 25 سریال هستند و قرار است پشت صحنه سریال های رمضان امسال نیز در قالب این برنامه پخش شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، مستند ، شب ، اموال ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار