نگرانی یواخیم لو از خطاهای خشن بازیکنان برزیلی

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان ضمن ابراز نگرانی از خطاهای پرشمار و شدید بازیکنان برزیلی خواستار قضاوتی قوی از سوی داور مکزیکی دیدار آلمان – برزیل شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛بازیکنان برزیل در دیدار برابر کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی 31 بار مرتکب خطا شدند و یواخیم لو معتقد است بعضی از این خطا ها خطاهایی بودند که مانع حملات امیدوارکننده حریف می شد.
لو در کنفرانس خبری قبل از دیدار آلمان-برزیل گفت:" من بازی برزیل- کلمبیا را دیدم.خطاهای بسیاری توسط بازیکنان هر دو تیم انجام شد."
"خطاهایی بودند که در آن بازیکن بر پشت بازیکن حریف می پرید تا او را متوقف کند.در خطاهایی که من دیدم بازیکنان به دنبال توپ یا تلاش برای تملک آن نبودند."
" خطاهای بی رحمانه ای انجام می شد.بازیکنان حریف را به هر نحوی که می توانستند متوقف می کردند. این چیزی بود که ما در زمین مسابقه دیدیم و بنابراین امیدوارم این خطاهای بی رحمانه و ناشیانه ،متوقف شود در غیر این صورت ما بازیکنانی مانند نیمار،مسی و اوزیل را نخواهیم دید و به جای آنها بازیکنانی را خواهیم دید که برای نابود کردن به میدان می آیند."
یواخیم لو سپس خواستار قضاوتی قدرتمندانه از سوی رودریگس داور مکزیکی شد و گفت:گ من امیدوارم مارکو رودریگس از مکزیک بر اوضاع مسلط باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار