جشن گلریزان رهایی زندانیان فیروزآباد برگزار شد

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد زندان فیروزآباد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد زندان فیروزآباد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم‌زاده امام جمعه، حسین نعیمی رئیس دادگستری، خلیلی فیلوندی کشکولی دادستان دادسرای فیروزآباد، جمعی از مسئولین و خیرین در محل سالن آفرینش‌های هنری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم خلیل فیلوندی کشکولی درسخنانی ضمن ارایه آمار محکومین جرائم غیرعمد و مالی نیازمند کمک بیان داشت: گروهی از زندانیان به دلایل غیرعمد و یا بدهی مالی زندانی شده‌اند که علاوه بر این، خانواده‌های آنان نیز به تبع دچار مشکلات شده‌اند.

وی افزود: می‌طلبد خیرین، نیک اندیشان و کسانی که در کارهای خیر شهرستان دخیل هستند پیشقدم شده و با اهداء کمکهای نقدی به جشن گلریزان جهت آزادی این گونه زندانیان همت نمایند.

فیلوندی کشکولی ضمن قدردانی از تلاش‌های سیدعلی هاشم پورسرپرست زندان فیروزآباد در تعامل تنگاتنگ با ستاد دیه استان فارس و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی، مجموعه زندان را الگویی شایسته درخدمتگزاری دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم‌زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه فیروزآباد نیز کمک و دستگیری از نیازمندان را از دستورات شرعی اسلام بیان کرد و ادامه داد: بایستی برای خیرین مایه افتخارباشد که مالشان را در راه خیر و کمک به نیازمندان خرج نمایند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در فیروزآباد، خانواده زندانیان را از محروم‌ترین و نیازمند‌ترین اقشارجامعه دانست و ازخیرین دعودت کرد تا علاوه بر حل مشکلات آنان، اجر اخروی رابرای خود ذخیره نمایند.

درادامه مبلغ ۲۳ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری گردید و مقرر شد تا درجلسات آتی نیز از سایرخیرین جهت اهداء کمکهای نقدی دعوت بعمل آید.

سیدعلی هاشم‌پور سرپرست زندان فیروزآباد نیز ازکسانی که قصد کمک به آزادسازی محکومین جرائم غیرعمد و ذخیره توشه آخرت دارند تقاضا کرد تا وجه نقد خود را به حساب ملت ۱۰/۱۱۹۹۱۱۹۹ واریز وجهت اخذ اطلاعات بیشتر با شماه تلفن ۶۲۲۳۴۸۱ زندان فیروزآباد تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار