لیونل مسی: مهمترین بازی عمرمان است

لیونل مسی کاپیتان و فوق ستاره تیم ملی آرژانتین معتقد است دیدار فینال جام جهانی 2014 در برابر آلمان مهمترین مسابقه عمر او و هم تیمی هایش است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، امشب بسیاری آلمان را قهرمان جام بیستم می دانند و معتقدند این تیم اولین تیم اروپایی است که موفق خواهد شد در امریکای جنوبی جام را فتح کند اما در برابر این تیم،آرژانتینی قرار دارد که کاپیتان آن لیونل مسی است،.بازیکنی که 4دوره بهترین بازیکن جهان شده و قصد دارد با فتح جام جهانی در کنار مارادونا وپله نامی برای خود دست وپا کند.
در آستانه دیدار دو تیم آلمان و برزیل در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دو ژانیرو لیونل مسی در پیامی شورانگیز در صفحه فیس بوک خود نوشت:
"فردا،(یکشنبه) ما مهمترین بازی زندگیمان را برای کشور مان بازی انجام خواهیم داد،رویاهای من و امید من در حال برآورده شدن هستند به دلیل سخت کوشی و فداکاری تیمی که از اولین مسابقه هرچه داشته گذاشته است."
بهترین بازیکن جهان در 4 دوره ،افزود:"ما می دانستیم که امر امکانپذیر است. مردم ما، آرژانتینی ها، ما رابه اینجا آورده اند. اما رویا هنوز تمام نشده است. یکشنبه ما می خواهیم پیروز شویم،و ما آماده هستیم!"
تخمین زده می شود صد هزار هوادار آرژانتین برای حمایت از تیمشان وارد ریو شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار