یک کارشناس امور فرهنگی دانشگاه گفت: بسیاری از معضلات که در حال حاضر در مقوله حجاب و عفاف با آن روبرو هستیم به خاطر عدم فرهنگ‌سازی مناسب در مدارس است.

"حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین صادق میرزائی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سبک زندگی و حفظ حجاب، اظهارداشت: در صورتی که بخواهیم سبگ زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه پیاده کنیم، باید به سیره اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه (س) اقتدا کرده و آن را در جامعه عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مقوله حجاب را در جامعه به صورت تخصصی بررسی کنیم به معنی کلی حجاب، به همان شکلی که برای زنان لازم است برای مردان نیز وجود دارد.

 این کارشناس امور فرهنگی با اشاره به نقش مهم و حساس آموزش و پرورش در امر حجاب و عفاف، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره به مسئولان توصیه داشتند که از وزارت آموزش و پرورش غافل نشوید، چرا که بنیان‌های آموزشی در کشور از آموزش و پرورش کلید می‌خورد لذا باید روی فرهنگ سازی در این بخش سرمایه گذاری کرد.
 
حجت‌الاسلام میرزائی در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از معضلات که در حال حاضر در مقوله حجاب و عفاف با آن روبرو هستیم به خاطر عدم فرهنگ‌سازی مناسب در مدارس است. 
 
انتهای پیام/   

برچسب ها: حجاب ، عفاف ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار