اصفهان/

بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به تصویب رسید

بودجه 230 میلیارد ریالی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان،مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان دیروز در این جلسه گفت: حفظ آرامش اجتماعی استان برای ذوب آهن حائز اهمیت است.
ˈ
اردشیر سعد محمدیˈ افزود: باشگاه ذوب آهن یک برند 45 ساله است که بخشی از مردم ورزش دوست استان اصفهان به آن علاقه مند هستند.
وی تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن، امسال در رشته هایی همچون بسکتبال، والیبال، تکواندو و وزنه برداری در بخش آقایان و خانم ها فعالیت می کند و هزینه این فعالیتها جزو مسوولیت اجتماعی ذوب آهن است و ما به دید هزینه به آن نگاه نمی کنیم.
سعد محمدی با اشاره به شرایط سخت تیم فوتبال ذوب آهن در فصل گذشته گفت: این تیم بدون در اختیار گرفتن بازیکنان مورد نظر و انجام فعالیت بدنسازی، فصل را آغاز کرد و با همت بازیکنان در لیگ ماندگار شد که اقدامی ارزشمند است.
وی افزود: حدود 500 بازیکن از منطقه جذب باشگاه شده اند که در جهت پرورش بازیکن برای آینده باشگاه حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر رعایت سقف بودجه در باشگاه ذوب آهن گفت: با اطمینان اعلام می کنم ریالی بیشتر از بودجه اعلام شده فدراسیون فوتبال هزینه نخواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص اهمیت باشگاه برای این شرکت از لحاظ تبلیغی نیز گفت: در اکثر شرکت ها بودجه های کلان برای تبلیغات هزینه می شود اما تنها زمینه تبلیغات شرکت ذوب آهن وجود باشگاه است که به اعتقاد من بهترین تبلیغ نیز برای ذوب آهن می باشد.
سعدمحمدی همچنین از برنامه های جدید ذوب آهن جهت جذب منابع درآمدی برای باشگاه خبر داد و گفت: سهام برخی شرکت های تابع ذوب آهن به منظور درآمد زایی در اختیار باشگاه قرار می گیرد و برنامه هایی نیز برای افزایش درآمد زایی از سایر منابع برای سال آینده در نظر گرفته می شود.
با نظر هیات مدیره، بودجه 230 میلیارد ریالی باشگاه ذوب آهن اصفهان برای سال مالی جاری به تصویب رسید و این در حالی بود که زمزمه هایی مبنی بر قطع یا کاهش بودجه باشگاه به گوش می رسید که با دفاع سعد محمدی راه به جایی نبرد. /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.